Arbejdstegninger
Fra : DRJ

Dato : 02-10-06 12:10

Jeg skal i gang med at bygge et legehus og et gyngestativ til ungerne.
Har I nogle links til arbejdstegninger på ovennævnte? - Tak

Fra : T.

Dato : 03-10-06 15:39

"DRJ" <brutalis@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal i gang med at bygge et legehus og et gyngestativ til ungerne.
> Har I nogle links til arbejdstegninger på ovennævnte? - Tak

Hej Brutalis

Da jeg skulle bygge legehus for 14-15 år siden kunne man da få nogle
tegninger i Bauhaus.
Ved ikke om de stadigvæk har det.

Hilsen

Fra : Jørgen

Dato : 03-10-06 19:03

DRJ wrote:

> Jeg skal i gang med at bygge et legehus og et gyngestativ til ungerne.
> Har I nogle links til arbejdstegninger på ovennævnte? - Tak

Se dette link
http://www.svenskttra.org/byggbeskrivningar/
Kig under "Utvändigt" og derefter "Lekstuga"og hent pdf, hvis du synes om
det.

- jørgen

Fra : DRJ

Dato : 10-10-06 18:20

On Mon, 02 Oct 2006 13:09:48 +0200, DRJ <brutalis@oncable.dk> wrote:

>Jeg skal i gang med at bygge et legehus og et gyngestativ til ungerne.
>Har I nogle links til arbejdstegninger på ovennævnte? - Tak

Tak for jeres svar. Jeg har tegnet et prøveabonnement på "Gør det
selv". De har på deres hjemmeside en del plantegninger til en masse
spændende projekter.