Trappe
Fra : Henrik Jensen

Dato : 27-09-06 20:10

Jeg står og skal til at bygge en ny trappe op til min 1. sal.

Jeg vil bygge trappen selv, men mangler én der kan beregne trinene.
Grund og stigning kunne jeg godt selv klare men der skal også sving på
og det er her jeg er lidt i tvivl. Det skal være en lukket trappe med
min. 1/4 sving måske mere.

Så har du adgang til et trappekonstruktionsprogram eller lign. så
skriv gerne til mig. Betaler gerne lidt for ulejligheden.

/Henrik
4200 Slagelse

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 28-09-06 21:49

Du kunne ringe til en teknisk skole i nærheden. Jeg er blevet fortalt at
hvis man betaler materialerne kan man faktisk få dem til at bygge en trappe
eller hvad man nu kunne ønske sig. Har selv bestilt et legehus til ungerne,
der bliver bygget efter alle kunstens regler.

Men hvis du vil bygge selv, er det da muligt at de kan simulere trappen på
en af deres computere. Jeg tror faktisk at de er glade for lidt udfordringer
fra det "virkelige" liv.

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk