buxbom
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 19:23

Hej
Kan nogen fortælle mig hvor mange buxbom man skal plante pr. meter når jeg
vil lave en lav hæk 30-35cm.

peg

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-09-06 21:08

On Tue, 26 Sep 2006 20:23:16 +0200, "Peg" <givskov_snabela_it.dk> wrote:

>Kan nogen fortælle mig hvor mange buxbom man skal plante pr. meter når jeg
>vil lave en lav hæk 30-35cm.

I omegnen af 8 stk/meter for at få en pæn tæt hæk.
Jo lavere hækken skal være, jo tættere skal de sidde.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Nu endelig med drivhus.

Fra : Andersen

Dato : 30-09-06 21:32

"Peg" <givskov_snabela_it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Kan nogen fortælle mig hvor mange buxbom man skal plante pr. meter når jeg
> vil lave en lav hæk 30-35cm.

Hej

Jeg kan ikke hjælpe dig med antal, men vil da lige gøre dig opmærksom på at
buksbom i større antal udvikler en duft lidt hen af kattetis. måske du godt
ved det, så bare glem dette indslag .-)