Kan man male fliser?
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 19:18

Hejsa Alle

Er det muligt at male fliser, så det holder altså? evt med sådan noget beton
maling man bruger i garager/værksteder?

Mvh
Morten

Fra : Max

Dato : 26-09-06 19:28

Hej Morten

> Er det muligt at male fliser, så det holder altså? evt med sådan

Du kan købe flisemaling hos farvehandleren, så
man må jo formode at det kan lade sig gøre at
lave det med en vis holdbarhed.

Mvh Max

Fra : Armand

Dato : 26-09-06 22:33

Max skrev:
> Hej Morten

> Du kan købe flisemaling hos farvehandleren, så
> man må jo formode at det kan lade sig gøre at
> lave det med en vis holdbarhed.

For år tilbage malede man her i byen en reklame/logo for en større lokal
sportsbegivenhed direkte på byens største indfaldsvej. Til lejligheden
købte man det billigste og formodede mest forgængelige maling: Alm.
vægmaling; men farvefeltet bestod i flere år efter trods heftig trafik
hen over det
Hvis det blot er til brug i en indkørsel ville jeg forsøge mig med samme
førend langt dyrere produkter!

--
Armand.

Fra : Max

Dato : 27-09-06 07:28

Hej Armand

> Hvis det blot er til brug i en indkørsel ville jeg forsøge mig med
> samme førend langt dyrere produkter!

Sjovt, min tanke gik i retningen af fliser på vægen
i f.eks. badeværelset, men naturligvis kan det
også være fliser udenfor.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 08:18

> Sjovt, min tanke gik i retningen af fliser på vægen
> i f.eks. badeværelset, men naturligvis kan det
> også være fliser udenfor.

hehe ja det er jo som man tænker, det burde jeg ha skrevet, jeg mente jo
fliser som i teresse fliser ol.

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 27-09-06 18:04

Max skrev:
> Hej Armand

> Sjovt, min tanke gik i retningen af fliser på vægen
> i f.eks. badeværelset, men naturligvis kan det
> også være fliser udenfor.

Hæ!
Ja, og dén mulighed har jég helt overset

--
Armand.