Seriøs entrepenør søges i Kbh (Søborg)
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-09-06 12:07

Hej,

Jeg har én af to opgaver:

1. lavet mit nuværende badeværelse om, rive badekar ned, lave gulv varme,
flytte toilet, opsætte brusekabine etc

eller

2. lave helt nyt badeværelse i kælderen. Det vil bla. betyde opgravning til
gulv varme og fald stamme.

Problem: Jeg har nu haft to entrepenøre ude og se på opgaven, men INGEN
vender tilbage, ej heller med afslag. Det mindste man da kan gøre er at sige
nej tak til opgaven, men jeg hører intet !!!!!

Kender I nogle seriøse entrepenøre som kunne tænke sig denne opgave, vil
gerne have 3 tilbud, så jeg kan vælge.

Jeg bor i 2860 Søborg

Fra : Tømreren

Dato : 25-09-06 16:37

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Problem: Jeg har nu haft to entrepenøre ude og se på opgaven, men INGEN
> vender tilbage, ej heller med afslag. Det mindste man da kan gøre er at
> sige nej tak til opgaven, men jeg hører intet !!!!!

Jeg skal ikke sidde og undskylde for dem,men det er tit når jeg er ude og se
på noget arbejde,at man kan høre/mærke på folk at de ikke helt er klar over
prissiden og ikke har råd til det byggeri som de er ved at få tilbud på,,
husk bla. ikke at sige at du indhenter 3 tilbud....

Jeg kender desværre ikke nogen der har tid til at lave det før næste sommer.

Mvh
Tømreren

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-09-06 17:22

> [...]
> vender tilbage, ej heller med afslag. Det mindste man da kan gøre er at
> sige nej tak til opgaven, men jeg hører intet !!!!!

Jeg har en opgave til ½ mio, og den kan jeg heller ikke få bud på. De har
for meget at se til og tager ikke nye opgaver ind - vi blev rådet til at
vente til foråret og så se om det er blevet bedre (=renten er steget så
meget, at folk ikke skal have lavet alt muligt).

Mvh Maria

Fra : Tømreren

Dato : 27-09-06 17:46

> [...]
> vente til foråret og så se om det er blevet bedre (=renten er steget så
> meget, at folk ikke skal have lavet alt muligt).

Han er vist heller ikke selv for god til at svare her i gruppen...