champignon-muld?
Fra : KalleKnas

Dato : 25-09-06 11:54

Hej gruppe
Er der nogen, der har kendskab til lidt billig muld i det midtjydske?
Karsten - Brande

Fra : HvB

Dato : 26-09-06 08:02

"KalleKnas" <brydsoee@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Er der nogen, der har kendskab til lidt billig muld i det midtjydske?

Du kan lave det selv af halm du klipper i småstykker, tilsætter kalk og
hestegødning. Så skal det trække til det bliver til en homogen masse og så
er det bare med at smide champignon i...

HvB

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-09-06 00:59

"HvB" <Baldrian(re)@(move)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hestegødning. Så skal det trække til det bliver til en homogen masse og så
> er det bare med at smide champignon i...

'Fabrikkerne', hvor de så end befinder sig, bruger komøg og halm. Men snart
foregår den slags kun i Polen. Det har iøvrigt forlængst været slut med at
få det 'billigt', for det kan sælges i sække til noget der ligger tæt på den
internationale notering for Guld.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : KalleKnas

Dato : 27-09-06 00:10

Mulden skal bruges i haven og kan ofte købes af avlerne som kasseret. Men
jeg kan ikke finde nogen i området.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 27-09-06 06:57

"KalleKnas" <brydsoee@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Mulden skal bruges i haven og kan ofte købes af avlerne som kasseret. Men
> jeg kan ikke finde nogen i området.

Fundet på deguldesider:
Vinderslev Champignon A/S

Vinderslevvej 65