Søger bog om vand i haven / havebassiner
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-09-06 07:36

Hej...

Jeg leder efter bøger om ovenstående emne, gerne bøger med lidt "gods" i ?

Kender i nogle ?

Mvh

Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-09-06 13:43

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> wrote:
> Hej...
>
> Jeg leder efter bøger om ovenstående emne, gerne bøger med lidt
> [...]

Du skulle se lidt på denne bog. Vi har handlet hos Superkoi i en del
år nu, så vi ved at det er gode ting de forhandler. Der er meget
"gods" i den bog.

http://www.superkoi.dk/cms.ashx/koishop/products/diverse/havedammens-forunderlige-verden.aspx

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-09-06 20:41

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message

> Du skulle se lidt på denne bog. Vi har handlet hos Superkoi i en del år
> nu, så vi ved at det er gode ting de forhandler. Der er meget "gods" i den
> bog.

Jeg bestilte faktisk denne bog tidligere idag, sammen med en DVD.

Det er en gave til min bror, der pludselig vil være "vand-i-haven-entusiast"

Tak forhjælpen

Mvh

Kim

Fra : Andersen [3650]

Dato : 22-09-06 22:32

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> Jeg leder efter bøger om ovenstående emne, gerne bøger med lidt "gods" i ?

Så skal du også have denne:

"1001 måde at klaske myg på"

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-06 13:20

Andersen [3650] <virker@ikke.dk> wrote:
> "Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> Så skal du også have denne:
>
> "1001 måde at klaske myg på"

Klaske myg !!!!!!!!! jeg er ved at blive lettere sindssyg. Myggene
elsker mig meeeeeeget. Jeg har myggestik, og sår på begge arme og ben
af at klø på dem. Jeg må se at få noget at spraye med, så de ikke kan
li' mig mere, for jeg orker ikke at spise 100 fed hvidløg for at holde
dem væk (min mand skal jo også gerne kunne være her).

Jeg har såmænd ingen problemer med at klaske dem, men de farer rundt i
soveværelset om natten og huserer, man mærker jo ikke at man er blevet
stukket førend om morgenen, og så er det for sent

Det er nogle ret små djævle, men de er dobbelt så "farlige" som de
store, skulle jeg hilse og sige. Glæder mig til sæsonen er ovre.

Godt at du har bestilt bogen, den skal nok vække glæde.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-06 13:21

Andersen [3650] <virker@ikke.dk> wrote:

> Så skal du også have denne:
>
> "1001 måde at klaske myg på"

Undskyld Anderse, det var jo Kim der skulle glæde sig over bogen, der
var vist lidt knas i citeringen.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-09-06 18:35

> Undskyld Anderse, det var jo Kim der skulle glæde sig over bogen, der var
> vist lidt knas i citeringen.
>
> Venlig hilsen
>
> Tove :)
Ja man får nemt sendt forkert når man også skal klaske myg *GGG*
Jeg fik en kemiker på jobbet til at blande mig 1 liter "Jungle Oil", så
jeg har ikke problemer med myg pt.

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-06 20:29

Andersen [3650] <virker@ikke.dk> wrote:

> Ja man får nemt sendt forkert når man også skal klaske myg *GGG*

Åh ja, og så er det ikke engang lyv Jeg har simpelthen aldrig
prøvet at blive stukket så meget som i år.

> Jeg fik en kemiker på jobbet til at blande mig 1 liter "Jungle
> Oil", så jeg har ikke problemer med myg pt.

Jeg må på apoteket eller i Matas i morgen, for det lader ikke til at
sæsonen er forbi lige straks.

Venlig hilsen

Tove :)