Glasplade i kombiovne
Fra : HvB

Dato : 21-09-06 08:41

Er der nogen der kan forklarer mig hvorfor mine combiovne (to slags) begge
sprænger glastallerkenen i bunden?

Jeg har naturligvis ikke maden liggende dirrekte på pladen - og jeg har
tidligere haft en kom biovn som holdt fint i mange år. Den sidste
gladtallerken holdt i 14 dage.

HvB

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 15:14

"HvB" <Baldrian(re)@(move)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har naturligvis ikke maden liggende dirrekte på pladen - og jeg har
> tidligere haft en kom biovn som holdt fint i mange år. Den sidste

------
for hård varme , i forhold til den anden ovn du har haft !?

hilsen Robert