Muldjord
Fra : Andersen

Dato : 18-09-06 21:08

Nogen ideer til hvor omkring Allerød/Hillerød jeg kan købe/få/hente noget
god muldjord til nogle højbede.

Hilsen Bo

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-09-06 09:23

Andersen wrote:
> Nogen ideer til hvor omkring Allerød/Hillerød jeg kan købe/få/hente noget
> god muldjord til nogle højbede.

Vi kan hente det gratis på vores genbrugsstation.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Andersen

Dato : 19-09-06 10:42

Hej

Vi kan også hente på allerød genbrug, men det er kompost og hvis jeg fylder
kassen med det brænder alt deri af. mener at de skriver man max må blande
20% i.

Hilsen Bo

Fra : Erik Andersen

Dato : 19-09-06 10:55

"Andersen" <bo@madXX.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen ideer til hvor omkring Allerød/Hillerød jeg kan købe/få/hente noget
> god muldjord til nogle højbede.
>
> Hilsen Bo

Jeg har købt noget udmærket harpet muldjord hos Vognmand kaj Kjær i
Frederikssund.
6 m3 leveret for 1375 penge.
Der er også Lynge Naturgødning, men de blander noget spagnum i - og så er de
DYRE!
Mvh Erik

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-09-06 11:07

Andersen wrote:
> [...]
> kassen med det brænder alt deri af. mener at de skriver man max må blande

OK, det var jeg ikke klar over.

Så lærte jeg også noget i dag

--
Christian