Mangler grå plastic-dørhåndtag?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-09-06 23:09

Mangler 11 sæt af disse:

http://kortlink.dk/2z2f

Jem & fix har nogle der ligner, men deseignet er for skod.

Skal til Flensborg onsdag formiddag, så måske dér?
Hans

Fra : Max

Dato : 13-09-06 07:53

Hej Hans

> Mangler 11 sæt af disse:

Jeg har monteret nogle magen til i kældren, det
var de billigste de havde hos Silvan.

Mvh Max

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-09-06 07:57

Max skrev:

> Jeg har monteret nogle magen til i kældren, det
> var de billigste de havde hos Silvan.

Var de helt mage til - med 2/3 skruehuller?

Har du købt dem for nylig?
Hans

Fra : Max

Dato : 13-09-06 09:11

Hej Hans

> Var de helt mage til - med 2/3 skruehuller?

De var magen til.

Du kan bede dit byggemarkede bestille dem hvis
de ikke har dem.

http://www.beslaco.dk/default.aspx?dept0=8&catDept0=2&catDept1=7&catDept2=4053&showProduct=7586

Mvh Max

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-09-06 11:45

Max skrev:

> De var magen til.
>
> Du kan bede dit byggemarkede bestille dem hvis
> de ikke har dem.
>
> http://www.beslaco.dk/default.aspx?dept0=8&catDept0=2&catDept1=7&catDept2=4053&showProduct=7586

Dét var fornemt! - havde ellers opgivet håbet - tusind tak!
Hans