Printproblem
Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 24-06-01 21:06

Kære venner i gruppen,
Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan jeg kommer ud af et
pludseligt opstået problem.
Jeg har OS 9.1 og AppleWorks 6.
Når jeg har skrevet et tekstdokument og vil printe det ud, efter at have
valgt sidelayout, dimmer arkiv- og redigermenuerne, så jeg ikke kan printe.
Jeg har genopbygget skrivebord, zappet pram, geninstalleret AppleWorks,
kørt NortonDiskDoctor og TechTool og slukket computeren helt, men intet hjælper.
Der er ingen problemer med at printe e-mail fra Netscape.
Hva' ka' A gør'?
Sommerhilsen
Erik
--
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of
work to do.

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-06-01 19:25

In article <3B36483A.39FD36CA@email.dk>, Erik Oppenhejm <erop@email.dk>
wrote:

> Jeg har OS 9.1 og AppleWorks 6.

Hvilken version af CarbonLib har du?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 24-06-01 22:31

DK 1.3.1.
Hvad betyder det?

Martin Edlich wrote:

> Hvilken version af CarbonLib har du?

--
Gravitation can not be held responsible for people falling in love

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-06-01 21:50

In article <3B365BF6.A9F447FE@email.dk>, Erik Oppenhejm <erop@email.dk>
wrote:

> DK 1.3.1.
> Hvad betyder det?

Appleworks 6 kræver CarbonLib ver 1.0.2, men det skulle jo så være godt
nok med din ver. 1.3.1.

Har du opdateret AW til 6.0.4?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 25-06-01 11:18

Martin Edlich wrote:
Svar: nej, det havde jeg ikke, men det har jeg nu, desværre uden at det
har hjulpet.
Når jeg åbner et dokument første gang efter ny start, er alt i orden,
men når jeg vælger sidelayout og trykker OK, dimmer arkiv- og redigermenuerne.

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 28-06-01 21:27

Da det kan have interesse for andre, kan jeg oplyse, at Carbonlib 1.3.1
ikke er kompatibel med AppleWorks 6.0.4, da der er en fejl i driveren.
Løsningen er enten at opgradere til AW 6.2.1, men den findes ikke på
endnu på dansk, eller at nedgradere til Carbonlib 1.2.5.
Det er bare ejendommeligt, at man skal betale Apple support for at få at
vide, at der er en fejl i deres driver.
God sommer