Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem ved fremkaldelse
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 16:26

Jeg har fået fremkaldt nogle billeder fra 2 digitalkameraer. Det gik ikke
helt som forventet med det ene kamera.

Det ene kamera var et Canon DSLR (husker ikke hvilken model), men det tog
billeder i 1728x1152 px som fint svarede til 15x10 cm fremkaldt.

Det andet kamera var et Canon S620 som tog billeder i 3072x2304 px men
fremkaldelserne fylder kun 13,3x10 cm.

Hvordan får jeg S620 til at tage billeder så de fylder 15 x 10 cm fremkaldt?
Det kan nemlig også tage billeder i 2592x1944 og 2048x1536 og 1600x1200 og
640x480 px.
Har det noget at gøre med 4:3 og 16:9 format eller hvad?

MVH Søren B.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-11-06 16:33

beskær dine billeder med http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/
--
ad

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 03:14

Awul Dasfilshabeda wrote:
> beskær dine billeder med http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

Tak. Jeg kan se at der har været en del spørgsmål vedr. dette tidligere.
Beklager.

MVH Søren