Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camera plug-in i ACD0See v.3b
Fra : Mr. Mox

Dato : 13-11-06 10:54

Jeg vil godt kunne "Aquire" fotos direkte til mit gratis-udgave af
ACDSee, uden først at bruge den LUMIX Simple Viewer der følger med mit
Panasonic Lumix, DMX-FX8. (Det går fint med dette program, men jeg vil
gerne køre direkte hvis dette er muligt)

Jeg skal formodentlig gå gennem "Cameraaa" - "Configurations" -
"select camera", men så får jeg et lille vindue med teksten:

No Camera plug-in is found
Please install a camera plug-in module for your camera

Men så ved jeg ikke hvad jeg skal foretage mig???

Den CD der fulgte med cameraet installerer jo blot Lumix Vieweren en
gang til ???

Med venlig hilsen Mr. Mox der håber på gode råd. (i Pap, please)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 11:24

"Mr. Mox" <SLETjens.nyt@DETTEtaulovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til ???
>
> Med venlig hilsen Mr. Mox der håber på gode råd. (i Pap, please)

Hvis du bruger XP, hvorfor så ikke bare hente billederne direkte ind i din
stifinder - og så derefter åbne dem med acdsee ?
Drop dit lumix-et eller andet der følger med cameraet - det er helt
unødvendigt at bruge.
Hvis du bruger xp, vil der komme en dialogboks op, når du tilslutter
cameraet til din pc. Her kan du vælge at kopiere billederne direkte ind i
mappen billeder - herefter er det bare at klikke på dine billeder og acdsee
klarer resten

Hilsen Palle