Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
APS foto scan
Fra : Mikkel Carlsen

Dato : 09-11-06 19:09

Hej

Jeg har en mindre stak APS film, som jeg gerne vil have scannet fra
negativ. Er der nogen der kender til en fotopusher som kan klare det til
en relativ overkommelig pris? Jeg vil gerne have billederne i en
kvalitet der modsvarer digitale fotos (dvs. min. 5 Mpixel). Desuden
ville det være elegant hvis APS data blev konverteret til EXIF data i
samme omgang (specielt dato vil være rar at have).

Nogen gode forslag? (Jeg bor i Aalborg)

/Mikkel

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-11-06 20:15

Mikkel Carlsen wrote:
> [...]
> ville det være elegant hvis APS data blev konverteret til EXIF data i
> samme omgang (specielt dato vil være rar at have).

Normalt dækker sprogblomsten "en mindre stak" og nogle få tusinde. Køb
en scanner og brug et par aftener om ugen. Når du er færdig sælger du
scanneren med 200 kr tab.

Bo //