Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er fotografering - en venstre-
Fra :    ab©

Dato : 21-10-06 12:34

-hånds hobby ?

Affødt af, at en "fotograf" andetsteds beskrev sit D2X apparat som "noget
der bare skulle stilles på auto" - kan jeg ikke lade være med at undres.

I forbindelse med et forsøg på salg af noget brugt udstyr er jeg på samme
vis blevet kontaktet af flere personer, der hverken har sat sig ind i det
ene eller andet - er det mon kun vores hobby, der bliver oversvømmet af
ligegyldighed, eller hvad mener I ?

ab©

--
- (-c:)

Fra : Ralph

Dato : 21-10-06 13:04

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> -hånds hobby ?
> Affødt af, at en "fotograf" andetsteds beskrev sit D2X apparat som "noget

Alt afhænger vel af evner, seriøsitet, uddannelse osv.

Der er mange fodboldspillere, malere, cykelryttere, mekanikere, gartnere,
edb-eksperter og musikere (samt selvf. fotografer) her i landet.

Jeg kalder mig da pianist, og jeg er sikkert på samme niveau som
keyboardmanden fra Kandis og Bjørn & OK, men slet ikke på niveau med
konservatorieuddannede. Hvem tjener mon mest - jeg har aldrig fået een krone
for mit spil - en masse øl, så det er såmænd godtnok.
Jeg er iøvrigt også "kok, gartner, klaverstemmer, edb-ekspert, tømrer,
blikkenslager, kloakrenser, vaskekone, guitarist, bordtennisspiller og
maler"

Det eneste jeg rigtigt er, er sælger og far.

--
Ralph

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-10-06 13:38

On Sat, 21 Oct 2006 13:33:55 +0200,    ab© wrote:

> [...]
> vis blevet kontaktet af flere personer, der hverken har sat sig ind i det
> ene eller andet - er det mon kun vores hobby, der bliver oversvømmet af

Jeg tror såmen bare at der er nogle mennesker der, når nu det ikke er noget
særligt at have et avanceret digital kamera, har behov for at hævde sig på
andre måder. De er de seriøse og stort set alle andre er irriterende
ligeyldigheder.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : MW

Dato : 21-10-06 16:01

> [...]
> vis blevet kontaktet af flere personer, der hverken har sat sig ind i det
> ene eller andet - er det mon kun vores hobby, der bliver oversvømmet af

Ligegyldighed og uvidenhed er nok mere reglen end undtagelsen

mvh/mw

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-10-06 22:15

ab© wrote:

> [...]
> vis blevet kontaktet af flere personer, der hverken har sat sig ind i det
> ene eller andet - er det mon kun vores hobby, der bliver oversvømmet af

Tja Arne... du færdes jo fotokritik.dk, så du burde faktisk vide, at dit
indlæg nok mere er en konstatering end et spørgsmål...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Per O.

Dato : 22-10-06 18:57

> [...]
> vis blevet kontaktet af flere personer, der hverken har sat sig ind i det
> ene eller andet - er det mon kun vores hobby, der bliver oversvømmet af

det er nok bare samme situation som de personer som køber en Lamborghini
eller en Ferrari, og som har førerevner som ikke rækker til andet end at
køre en Trabant.
Det er vel kun et spørgsmål om økonomi og ikke evner.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : ksk

Dato : 25-10-06 22:58

ja og selvføglig start vi alle med en 286dx .. 4mb ram 512 kb grafik kort
hvis det er vores først computer .. ingen grund til at gå højere op før man
ha lært DOS reglerene ,, så nå man så har fået lidt bred kenskab til
sagerene så kan man så småt begynd at opgradere til en 386 måske en 486 vis
det skal være vildt .!!

KsK

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-10-06 17:38

ksk skrev i q5R%g.95$RL5.9@news.get2net.dk dette:
> ja og selvføglig start vi alle med en 286dx .. 4mb ram

LOL! Det var vist min tredie eller fjerde computer - bortset fra, at jeg
aldrig tror jeg kom over 1MB ram i 286'eren, hvoraf kun 640 Kb kunne bruges
som primær memory!

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Bo Bjerre

Dato : 26-10-06 21:13

Per O. wrote:

> [...]
> køre en Trabant.
> Det er vel kun et spørgsmål om økonomi og ikke evner.

Er der denne, du hentyder til ?
http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4035408/

Bo //