Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Picasa 2
Fra : Mr. Mox

Dato : 13-10-06 21:14

Jeg har lige downloadet Picasa 2 og startet det op.

Det løber åbenbart hele puteren igennem og haenter alt grafik frem.

Der er bl. a. en "milion" billeder fra alle mulige programmer og mange
brugsanvisninger fra heftet om min Packard Bell, foruden en masse andre.

Hvordan undgår jeg at alt det skidt er i "træet" i venstre side?
Hvis jeg møjsommeligt sletter dem enkeltvis, er de så helt væk fra PC'en,???

Hvilken indstilling skal jeg finde frem til???

Mvh Mr. Mox

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 13-10-06 21:51

Mr. Mox skrev:

> [...]
>Hvis jeg møjsommeligt sletter dem enkeltvis, er de så helt væk fra PC'en,???
>
>Hvilken indstilling skal jeg finde frem til???

Værktøj/mappeadministration

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 13-10-06 22:14

Mr. Mox wrote:
> [...]
> PC'en,???
>
> Hvilken indstilling skal jeg finde frem til???

Du skal højreklikke på folderen du vil af med, og vælge Remove from
Picasa. Så forsvinder den fra Pacasa, men selvfølgelig ikke fra din
harddisk.

Picasa 2 søger efter nye billeder når du starter programmet. Du kan
konfigurere hvilke direktorier Picasa 2 skal holde øje med eller
ignorere via Tools / Folder Manager.

/Mogens