Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er dette kamera ok?
Fra : jane

Dato : 24-09-06 17:49

Jeg overvejer at købe et Sony Cyber-shot T30, det får jo gode anmeldelser i
digital magasinet, men er der nogen her som har afprøvet det, og lever det
op til den ros det får?

Min kone har et DSC-T3 og det syntes jeg er ok.

Jeg vil blive glad for en vurdering.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Mogens Hansen

Dato : 24-09-06 17:57

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote in message
> Jeg overvejer at købe et Sony Cyber-shot T30, det får jo gode anmeldelser
> digital magasinet, men er der nogen her som har afprøvet det, og lever det
> op til den ros det får?

Prøv at spørge i dk.fritid.foto.indkoeb, hvor den type spørgsmål hører
hjemme og sikkert bedre kan besvares.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : jane

Dato : 24-09-06 18:41

Kan ikke finde den gruppe du nævner

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-09-06 19:33

On Sun, 24 Sep 2006 17:41:05 +0000 (UTC), jane wrote:

> Kan ikke finde den gruppe du nævner

Du bruger newsbin.cybercity.dk der er dedikeret til de binære
nyhedsgrupper. Brug i stedet news.cybercity.dk. Jeg tror ikke
newsbin.cybercity.dk fører grupper der er kommet til efter cybercity
oprettede newsbin serveren.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM