Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoskole på DVD
Fra : Martin Larsen

Dato : 18-09-06 08:18

Hej gruppe

Er der nogen som kender den her DVD: http://kameratest.dk/ og kan
fortælle lidt om niveauet i den?

Jeg har søgt i gruppen og fundet nogle få andre spørgsmål angående
DVD'en, men svaret er hver gang at der findes glimrende bøger på bibliotket.

Korrekt! Men det er ikke det jeg spørger om

Takker og bukker

Martin

Fra : Erik W.

Dato : 18-09-06 09:45

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Er der nogen som kender den her DVD: http://kameratest.dk/ og kan fortælle
> lidt om niveauet i den?

Jamen vi kender jo Kim Skovsby, han er fra kameraudstyrsbranchen, han tager
billeder og har skam også været aktiv her i gruppen.
Prøv at lave en google søgning http://kortlink.dk/google/2zg7 her vil du
blandt andet finde en anmeldelse af forgængeren for DVD'en.
Hvis han læser med her kunne jeg godt tænke mig at vide hvormeget genbrug,
der er fra den første DVD.

> Jeg har søgt i gruppen og fundet nogle få andre spørgsmål angående DVD'en,
> men svaret er hver gang at der findes glimrende bøger på bibliotket.

For mig er det de 17 timers video der afskækker - det vil sige at man er
bundet 17 timer til computeren (den virker kun på computer) for at få det
fulde udbytte af den. Tænk hvor meget gratis information man kunne skaffe på
de 17 timer hvis man istedet bruger google.

Personligt bruger jeg google og nogle af de store fotosites hvis der er
noget viden jeg skal have i en fart. Men ellers foretrækker jeg et
abonnement på et godt fotoblad, hvor man en gang imellem kan få noget at
vide som man ikke vidste at man ikke vidste.

Mvh Erik W.

Fra : jesper outzen

Dato : 18-09-06 15:35

Erik W. wrote:

.. Men ellers foretrækker jeg et
> abonnement på et godt fotoblad, hvor man en gang imellem kan få noget at
> vide som man ikke vidste at man ikke vidste.

Hvilket fotoblad er efter din mening et godt fotoblad. Jegt spørger
fordi jeg synes der er så stort et udbud at det kan være svært hvad jeg
skal vælge.

Fra : Lindkold

Dato : 18-09-06 15:55

> . Men ellers foretrækker jeg et
>
> Hvilket fotoblad er efter din mening et godt fotoblad. Jegt spørger fordi
> jeg synes der er så stort et udbud at det kan være svært hvad jeg skal
> vælge.

Har du ikke noget imod engelsk er dette anbefalelsesværdigt
http://www.dcmag.co.uk/
Gode billeder, tutorials og teknikker krydret med artikler og gode links.
DVD medfølger.

Lindkold
--
www.lindkold.dk