Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Antal skud eos 30d
Fra : mj

Dato : 12-09-06 08:59

Jeg tænkte på om der ikke var en her der kendte en måde man kunne se det
samlede at skud et 30d har taget
det der har undret mig er at jeg for ca en uge siden fik et nyt fra CAV og
nu undrer navnet på filerne mig lidt, ?
mappen hedder 8xx og filen hedder 32xx på et helt frisk fra pakken CF kort,
hvordan hænger det sammen når det nu skulle være et nyt kamera?
Det skal dog siges at at kameraet bestemt bæger præg af at være helt nyt af
udseende og i pæn kasse osv. det ligner bestem ikke noget der har taget 8xx
* 9999 skud, er det bare mig der har misset noget, og starter det ikke fra
mappe 001 med fil 0001 ?

mvh
mj

Fra : waal

Dato : 12-09-06 09:25

"mj" <this@kkopi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8xx
> * 9999 skud, er det bare mig der har misset noget, og starter det ikke fra

Det skulle gerne starte med 100-0001. Nummereringen er beskrevet i
brugervejledningen

mvh/mw

Fra : mj

Dato : 12-09-06 09:46

"waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle gerne starte med 100-0001. Nummereringen er beskrevet i
> brugervejledningen
>
> mvh/mw

Okay det havde jeg så ikke set, jeg er ikke så god til det med manualer
, men stadig så stemmer det ikke med de numrer som det startede med ? også
var det jeg tænkte at der måtte findes en eller anden form for tæller i
kameraet man kunne checke.

mvh
mj

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-09-06 10:23

> [...]
> var det jeg tænkte at der måtte findes en eller anden form for tæller i

Hej

Har du haft andre kort end det helt nye i kameraet?

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : mj

Dato : 12-09-06 11:41

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Har du haft andre kort end det helt nye i kameraet?
>
> --
> Leif Langgaard

Nej kun et helt nyt som jeg har pakket ud af pakken.

mvh
morten

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-09-06 12:05

"mj" <this@kkopi.dk> skrev i en meddelelse

> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
>
> Nej kun et helt nyt som jeg har pakket ud af pakken.

Jeg ville kontakte forhandleren, om ikke andet så for at få en forklaring!

Fra : mj

Dato : 12-09-06 13:39

> Jeg ville kontakte forhandleren, om ikke andet så for at få en forklaring!
>
> --
> Leif Langgaard

Så er der kommet klarhed over det, det første kort JEG satte i var helt nyt,
men hos CAV har de åbenbart lige haft i kort i for at checke at det var tip
top før det røg ud af huset, i virkeligheden bare god service (hvilket jeg
egentlig godt vidste de havde gjort, havde bare ikke lige lagt 2 og 2
sammen). man kan på den anden side også sige, at det men canon´s nummer
sekvens ville gi min. 7.202.481 eksponeringer hvilket jo nok er lidt
urealistisk

Jeg takker for hjælpen nu hvor jeg har fået ro sjælen

mvh
morten