Free pussy on The Internet
Fra : O. Skjold

Dato : 26-11-06 12:22

www.skjold.dk/maukie2.swf

Gammel men god. Go' søndag

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)
Mailadr. er valid

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-06 12:24

"O. Skjold" <5260.odense@gmail.com> skrev i en meddelelse
> www.skjold.dk/maukie2.swf
>
> Gammel men god. Go' søndag
>
> --
> Mvh.
> O. Skjold (Odense)
> Mailadr. er valid

HeHe ja kende den, men man kan jo næsten ikke lukke siden ned, for den er
for sød

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 12:35

O. Skjold <5260.odense@gmail.com> wrote:
> www.skjold.dk/maukie2.swf
>
> Gammel men god. Go' søndag

Det er den nemlig. Jeg har set den før men det bliver den ikke
dårligere af :-

Også god søndag til dig

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hanne Engermann

Dato : 26-11-06 15:14

> O. Skjold skrev:
> www.skjold.dk/maukie2.swf
>
> Gammel men god. Go\' søndag
>
> --
> Mvh.
> O. Skjold (Odense)
> Mailadr. er valid

Den er så sød, at jeg gerne vil benytte den som pauseskærm, med kan I
fortælle mig, hvad skal jeg gøre, når jeg har fået indstillinger for
pauseskærm frem?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 15:30

Hanne Engermann <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

> Den er så sød, at jeg gerne vil benytte den som pauseskærm, med kan
> I fortælle mig, hvad skal jeg gøre, når jeg har fået indstillinger
> [...]

Det ville jeg egentlig også gerne vide, men jeg er bange for at den
ikke kan kopieres fordi den bliver vist med Macromedia Flashplayer 8.
Det kan dog godt være at man alligevel på én eller anden måde kan få
fat i den.

Vi må håbe at Ole Skjold kommer tilbage og fortæller og det er muligt.

Fra : O. Skjold

Dato : 26-11-06 15:42

Tove Krieger skrev i

<klip>

> Vi må håbe at Ole Skjold kommer tilbage og fortæller og det er
> muligt.

Siden du nu smiler så pænt , så har jeg nu lavet den så den
kan installeres som pauseskærm. Den kan hentes her:
www.skjold.dk/MaukieSetup.exe

Jeg har lavet det, så pauseskærmen ikke reagerer på
musebevægelser (ellers ville den ikke være noget værd), så du
kommer ud af pauseskærmen ved enten at klikke med musen eller
trykke <Esc>

Der er desværre en "Splash-screen" når pauseskærmen starter, det
er fordi jeg er for nærig til at betale $69 for det program jeg
har brugt

PS: Jeg hedder nu ikke Ole men skidt med det

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 15:56

> [...]
> er fordi jeg er for nærig til at betale $69 for det program jeg
> har brugt
>
> PS: Jeg hedder nu ikke Ole men skidt med det

Tak skal du ha' "ikke Ole" (som jo ellers er et pænt navn). Aner ikke
hvor jeg har den idé fra at det var dit navn.

Jeg for mit vedkommende vil da prøve at se om jeg kan "mingelere" det,
den lille mis er bare så sød.

Fra : O. Skjold

Dato : 26-11-06 15:29

Hanne Engermann skrev i

<klip>

> [...]
> kan I
> fortælle mig, hvad skal jeg gøre, når jeg har fået

Hej Hanne

Det er en Shockwave Flash-fil og den kan desværre ikke
umiddelbart bruges som pauseskærm. Jeg har et andet program der
heller ikke er en pauseskærm men dog kan lave lidt "adspredelse"
på dit skrivebord: www.skjold.dk/Felix.exe

Hvis du mangler en katte-pauseskærm, er der måske noget her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=cats+screensaver&meta=

(Pas på spyware hvis du downloader.)

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 15:44

> Den er så sød, at jeg gerne vil benytte den som pauseskærm, med kan
> I fortælle mig, hvad skal jeg gøre, når jeg har fået indstillinger
> [...]

Glemte at checke på nettet inden jeg skrev. Jeg har fundet en side
hvordan man gør. Den ser godt nok lidt indviklet ud, for man skal
først downloade filen med "maukie" og derefter downloade en HTML side
man kan overføre den til o.s.v.
Men det ser da ud til at det kan lade sig gøre at få den som
wallpaper.

http://www.rememberwhendiner.com/a11rwmaukie02.html

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 16:06

> Den er så sød, at jeg gerne vil benytte den som pauseskærm, med kan
> I fortælle mig, hvad skal jeg gøre, når jeg har fået indstillinger
> [...]

Hej Hanne. Du kan roligt installere den som O. Skjold har beskrevet.
Den virker upåklageligt her.

Endnu en gang tak til O. Skjold

Fra : Hanne Engermann

Dato : 26-11-06 16:41

> Tove Krieger skrev:
>
> Hej Hanne. Du kan roligt installere den som O. Skjold har beskrevet.
> Den virker upåklageligt her.
>
> Endnu en gang tak til O. Skjold

Jeg gjorde det - hurra!
Stort tak til både O? Skjold og Tove!

Fra : Hanne Engermann

Dato : 26-11-06 16:50

> Tove Krieger skrev:

> Hej Hanne. Du kan roligt installere den som O. Skjold har beskrevet.
> Den virker upåklageligt her.
>
> Endnu en gang tak til O. Skjold

.... Og så er det, jeg bliver grådig

Kan man også benytte den som baggrund på skrivebordet?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann, der ligesom ham I ved, griber hele hånden, når man
rækker ham en lillefinger

Fra : O. Skjold

Dato : 26-11-06 17:20

Hanne Engermann skrev i news:0didnfT_FIYIKvTYRVnysQ@giganews.com

<klip>

> ... Og så er det, jeg bliver grådig
>
> Kan man også benytte den som baggrund på skrivebordet?

Umiddelbart vil jeg tro at den vejledning Tove linker til er
brugbar. Jeg kigger på det lidt senere

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : O. Skjold

Dato : 26-11-06 21:05

O. Skjold skrev i

<klip>

> Umiddelbart vil jeg tro at den vejledning Tove linker til er
> brugbar. Jeg kigger på det lidt senere

Hej Hanne.

Vejledningen i Toves link virker.

Du skal downloade HTML-filen og swf-filen. Dernæst skal du med en
editor rette i HTML-filen, så den i stedet for web-adressen til
swf-filen peger på swf-filen på din harddisk og til sidst skal du
så sætte din skrivebordsbaggrund til HTML-filen.

Den er født med en ret kedelig lyseblå baggrund og en anden farve
kant men alt dette kan dog rettes i HTML-filen, så det ser
nogenlunde tåleligt ud.

Helt vildt elegant er det dog ikke, fx. kan du med HTML-filen som
baggrund kun højreklikke på dit skrivebord i en lille smal stribe
forneden.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Hanne Engermann

Dato : 26-11-06 21:19

> [...]
>
> Helt vildt elegant er det dog ikke, fx. kan du med HTML-filen som
> baggrund kun højreklikke på dit skrivebord i en lille smal stribe

Tak for vejledningen O? - Meeeen jeg dropper det

Fra : O. Skjold

Dato : 26-11-06 21:31

Hanne Engermann skrev i news:Mc2dnR1SgJQFa_TYRVnyvg@giganews.com

<klip>

> Tak for vejledningen O? - Meeeen jeg dropper det

Du hører fra mig hvis jeg finder en smartere og nemmere metode

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Hanne Engermann

Dato : 27-11-06 02:59

> O. Skjold skrev:

> Du hører fra mig hvis jeg finder en smartere og nemmere metode

Det gør ikke noget O? Jeg har brugt et billede af Mandy, en af mine hunde.
(Kan begge ses i mit billedgalleri)

Nu venter jeg bare spændt på, om pausekatten virker i "virkeligheden" og
ikke kun i indstillingen. (Synes nemlig ikke, der sker noget aktivt i
alm. venteposition).

Fra : Hanne Engermann

Dato : 27-11-06 04:41

Pausekatten virker - Og jeg først nu opdaget, at den følger cursoren med
øjnene og langer ud efter den med poten. Hvor er den bare sød

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-11-06 12:26

Hanne Engermann <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:
> Pausekatten virker - Og jeg først nu opdaget, at den følger
> cursoren med øjnene og langer ud efter den med poten. Hvor er den
> bare sød

LOL Den er nemlig rigtig dejlig. Jeg var overbevist om, at du
vidste det med cursoren, det er jo det der er finessen. Godt at du
opdagede det.

Jeg er også sikker på, at den ikke egner sig til wallpaper, dels
p.g.a. den smalle stribe man kun har til rådighed på skrivebordet, og
dels fordi man jo kan sætte pauseskærmen til at starte efter 1 minut,
så den faktisk er på skærmen hele tiden.

Fra : O. Skjold

Dato : 27-11-06 17:22

Hanne Engermann skrev i

<klip>

> Pausekatten virker - Og jeg først nu opdaget, at den følger
> cursoren
> med øjnene og langer ud efter den med poten. Hvor er den bare
> sød

Prøv klø den på maven, mens du har lyd på

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Hanne Engermann

Dato : 27-11-06 18:12

> O. Skjold skrev:
> Hanne Engermann skrev i
>
> <klip>

> Prøv klø den på maven, mens du har lyd på

.... og ikke nok med det. Når man rører den i hovedet mjaver den højt

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 27-11-06 21:43

> ... og ikke nok med det. Når man rører den i hovedet mjaver den højt

Engang fandt jeg ud af at man kunne få en hånd til at ae katten i Word.
(hvis man vælger den som hjælper, istedet for clipsen) Der skulle bruges et
bestemt taste tryk, som jeg desværre har glemt. Kender nogen den?

Min gråmis blev meget jaloux og skulle snuse meget til den kat der blev aet,
så skærmen blev helt våd.

Mange hilsner
Charlotte

Fra : Siri

Dato : 30-11-06 18:05

> [...]
> bestemt taste tryk, som jeg desværre har glemt. Kender nogen den?
>
> Min gråmis blev meget jaloux og skulle snuse meget til den kat der blev

Hvaaa Næææ - hvordan får I lyd på? Jeg har lige fået nye højttalere,
fordi de gamle ikke virkede... Og jeg prøvede også at klø den over næsen
osv, som min egen dejlige kat elsker, og undrede mig, da der ikke skete
en bønne...
Tak for al teknisk info - bare så jeg kan få glæde af linket, jeg tør
slet ikke vove mig ud i diverse screensavers (jeg har nok i, at teksten
"It's humane to err - it's feline to purr" futter henover skærmen i fine
farver).
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : O. Skjold

Dato : 30-11-06 22:55

Siri skrev i news:sYednc-2HIC6kvLYRVnygg@giganews.com

<klip>

> [...]
> over
> næsen osv, som min egen dejlige kat elsker, og undrede mig, da

Virker lyden hos dig i øvrigt som den skal?

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-11-06 16:44

"O. Skjold" <5260.odense@gmail.com> wrote in message
> www.skjold.dk/maukie2.swf
>
> Gammel men god. Go' søndag
>
> --
> Mvh.
> O. Skjold (Odense)
> Mailadr. er valid

Nemli'.
Takker for tippet - nu har jeg en sød lille sort misse på skrivebordet:
http://www.bmwmc.dk/images/Other/Maukie.jpg

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-12-06 16:00

"O. Skjold" <5260.odense@gmail.com> skrev i en meddelelse
> www.skjold.dk/maukie2.swf
>
> Gammel men god. Go' søndag
>
> --

Hej "Skjold",

Stor tak for denne tidlige julegave!
Den er kattenskiseme både sød og sjov

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...