cdripper 1530
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 24-11-06 10:42

Hej alle sammen.

Igår aftes tog jeg mig en beslutning med min kat på næsten 2 år,hun har
været dårlig siden onsdag midnat hun har ikke drukket noget kan ikke komme
af med afføring.Og hver eneste gang hun havde spist noget kom det op
igen,men så ikke godt ud flydende foder med grønt slim.Og hun er ikke så
meget fremme som hun plejer,så jeg ringede omkring igår kl 17 til dyrelægen
i aalborg på hobrovej og bestilte tid til Chilli. Og hun blev undersøgt i
hoved og røv,og han sagde hun døjer med vejrtrækning og det har hun altid
gjort siden jeg fik hende som 12 uger.

Og det er smertefuld det jeg gjorde igår,fik hende til og sove ind og fik
hende begravet hjemme ved mine forældre.Hun blev lagt pænt ned i en kasse
med en lille buket blomster,da jeg holder af hende som mit eget barn.Efter
jeg kom hjem efter den smertefulde begravelse, skrev jeg til de nærmeste der
også har holdt meget af hende at de godt måtte tænde et lys til minde af
Nielsen´s Chilli.

Med venlig Hilsen Lilian Nielsen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-11-06 13:45

Lilian Nielsen <lilian@oz2ctu.dk> wrote:

> [...]
> begravelse, skrev jeg til de nærmeste der også har holdt meget af
> hende at de godt måtte tænde et lys til minde af Nielsen´s Chilli.

Kære Lilian.

Det er trist at høre at du har mistet din lille mis. Det gør mig så
ondt for dig, for det er utroligt svært at skulle tage den beslutning,
når de bliver syge. Det kan jeg tale med om.

Der må have været noget helt galt i vejen med hende siden hun også har
haft de vejrtrækningsproblemer siden hun var helt lille.

Jeg vil tænke på Chilli, Jette's Ludwig som også gik bort i går og min
egen Mivser, plus alle de andre misser som vi har mistet i år, og
tænde et lys for dem alle sammen i aften.

Stort trøsteknus herfra.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats