Lille ny på vej
Fra : Charlotte

Dato : 23-11-06 05:23

Hejsa i gruppen..

Så er det ved at være "fødetid", vi har bestilt en russer hos en meget sød
avler sånu krydser vi bare fingre for at der er en hankat imellem
Den lille tykke moar har gået 67 dage nu, så det kan være når som helst, så
det bliver tre hårde "vente" måneder til vi kan få den lille ny hjem.

Med venlig hilsen Charlotte

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-11-06 11:44

Charlotte <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> wrote:
> [...]
> når som
> helst, så det bliver tre hårde "vente" måneder til vi kan få den

Det er dejligt for jer at I nu skal have en lille ny killing. Russian
Blue er noget så smukke synes jeg. Der er noget majestætisk over dem.

Jeg kan levende forestille mig at I dårligt kan vente, men nu er det
jo snart juletid, og inden I ser jer om så er det "hentetid". Og
selvfølgelig er der en hankat imellem, det tror jeg godt at I kan
regne med.

Glæder mig til at se billeder når den tid kommer.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Charlotte

Dato : 26-11-06 05:30

Hej igen

Øv øv så blev vi ringet op igår, der var opstået komplikationer så den kære
lille moar mis måtte til dyrlæge natten til lørdag og fik taget killingerne
ved kejsersnit, der var kun en overlevende killing..en han, men den ville de
beholde selv så nu starter vi forfra med at finde en ny sød avler der har
killinger på vej..

Knus Charlotte