Dyrlæge Lolland-Falster
Fra : Anette

Dato : 22-11-06 19:49

Er der nogen, der specielt kan anbefales..... og endnu vigtigere, er der
nogen "man" har dårlig erfaring med?

På forhånd tak

Anette

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-11-06 21:09

Jeg har brugt både Saxkøbing og Maribo Dyrehospital og været rigtig glad for
begge steder, så dem "tør" jeg godt anbefale )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : dpl

Dato : 23-11-06 09:42

Anette skrev:
> Er der nogen, der specielt kan anbefales..... og endnu vigtigere, er der
> nogen "man" har dårlig erfaring med?
>
> På forhånd tak
>
> Anette

Hej Anette
Vi har ligesom Marianne brugt både Sakskøbing og Maribo Dyrehospital, og
hælder mest til Maribo. Det er et stort og ret travlt sted, men altid
med søde medarbejdere, og stor kompetence. Modsat mange andre dyrlæger i
området, har man begge steder rent faktisk interesse og viden om katte!
*smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Anette

Dato : 23-11-06 18:42

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev > Anette skrev:

> [...]
> søde medarbejdere, og stor kompetence. Modsat mange andre dyrlæger i
> området, har man begge steder rent faktisk interesse og viden om katte!

Takker for svarene
Jeg har været på Maribo og følte mig rimelig tryg..... men desværre var min
kat så syg, at han måtte aflives og jeg får altså ondt i maven hver gang jeg
kører forbi... men hunmissen skal jo have et check af og til.... så jeg
prøver Sakskøbing.
Anette

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-11-06 20:54

Hvad med Dyrehospitalet i Nakskov? Kan nogen anbefale eller fraråde det?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-11-06 21:55

Jeg har været i Nakskov en enkelt gang, da jeg havde brug for en
vagt-dyrlæge, så det er ikke meget at bygge på men de var søde og
virkede meget kompetente, den ene gang jeg har været der.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi