kravlegård til missebabyer.
Fra : Soliema

Dato : 18-11-06 18:11

Hejsa igen alle sammen
Ja nu er dagen så kommet, hvor de små ikke gider være i skabet mere, de er
begyndt at rende forvildet rundt udenfor skabe og er ikke til at styr

Nu vil vi så lave en kravlegård til dem, men hvad har i andre, som har haft
små missebebser gjort ?

papkasse eller ?

Mvh
Anne Mette

Fra : Sanni

Dato : 18-11-06 18:30

Jeg har anskaffet en kravlegård som har været brugt til børn. Deri har jeg
sat hhv. plexiglas og pap, så de små både er beskyttet men osse kan se ud
den store nye verden.
Du kan ofte finde en kravlegpård i brokkassen ect.

Sanni

Fra : HSLK

Dato : 18-11-06 18:32

hejsa

jeg har brugt en hvalpe gård fra www.likita.dk

knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Hanne Engermann

Dato : 19-11-06 01:21

Jeg har indrettet et værelse på ca. 12 m2 til killingerne. Der står
deres fødekasse, klatrestativ, wc-bakke m.m. I døråbningen dertil er sat
et gitter, der er så højt, at de voksne katte kan springe over, og jeg
kan gå over. Som gitter er brugt en hvid drivhushylde fra Ikea. Den er
54 cm høj (fås i flere højder) og nem at tilpasse i breden med en
nedstryger.

Når killingerne er i stand til at klatre over ca. 7-8 uger gamle, er det
alligevel tid til, at de indtager hele huset.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 19-11-06 01:28

PS: Du kan se billeder deraf i min mappe.

Fra : Siri

Dato : 22-11-06 16:58

> [...]
> begyndt at rende forvildet rundt udenfor skabe og er ikke til at styr
>
> Nu vil vi så lave en kravlegård til dem, men hvad har i andre, som har haft

Uhhh hvor må de være kære - er der billeder at se af missebebserne....??
Fiske, fiske
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Soliema

Dato : 23-11-06 17:53

> Uhhh hvor må de være kære - er der billeder at se af missebebserne....??
> Fiske, fiske

Hejsa Siri
Så har jeg lagt nye billeder ind af misserne, bare for din skyld

Nyd dem

Mvh
Anne Mette