søde videoer med dejlige katte
Fra : Cindie Wrønska Iwers~

Dato : 18-11-06 09:27

hejsa

Jeg fandt lige denne hjemmeside hvor der ligger en masse videoer med
katte, den ene sødere end den anden. Man kan få timer til at gå med at
se dem.
http://www.youtube.com/watch?v=Onr-w3n2zDU&NR
Så nyd dem, grin og glæd jer over de dejlige katte.

Med venlig hilsen
Cindie Wrønska Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 18-11-06 15:00

Cindie Wrønska Iwersen skrev:
> [...]
> se dem.
> http://www.youtube.com/watch?v=Onr-w3n2zDU&NR
> Så nyd dem, grin og glæd jer over de dejlige katte.

Man kan komme til at bruge uhyggeligt meget tid på youtube.

Prøv at se/høre denne her, mens jeres katte ligger og sover.
Jeg skal love for at den fik Ravel og Hedwig op deres søvn, pludselig
sad de begge to og kiggede sig forvirret omkring, mens de svarede tilbage.

http://www.youtube.com/watch?v=dCGzsFIpzX0

Bjarne

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 18-11-06 16:21

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg skal love for at den fik Ravel og Hedwig op deres søvn, pludselig sad
> de begge to og kiggede sig forvirret omkring, mens de svarede tilbage.

hej Bjarne

tak for sangen!

Det var nu kun Bølle, der reagerede. Han er en kæmpekat, men alle tiders
bangebuks. Han fandt hurtigt ud af, hvorfra lyden kom og nærmede sig
langsomt højttaleren, mens halen og rygpelsen blev tykkere og tykkere, men
han var helt tavs, først da kattesangen forstummede, kom han hen til mig,
højtspindende.

Jeg vil gemme linket og spille det for de andre tre katte.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Bjarne

Dato : 18-11-06 16:25

A. S. Nielsen skrev:
> [...]
> højtspindende.
>
> Jeg vil gemme linket og spille det for de andre tre katte.

Hvis nogen har en oversættelse, vil jeg gerne høre den, for der er helt
tydeligt et budskab.
Indtil nu er det vist kun Georg Gearløs, som har lavet en
oversættermaskine fra kattesprog, og det var ikke elskværdigheder den
indfangede.

Bjarne

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-11-06 11:37

Bjarne <netmolotow@varmpost.com> wrote:

> [...]

Den er rigtig god, og en dejlig Burmeser.

Jeg må dog sige, at jeg blev målløs.
Mini lå og sov i skabet bag mig, hun ikke så meget som løftede et
knurhår, selvom jeg havde skruet op for højttalerne, det blev taget
med ophøjet ro skal jeg lige love for Og hun er *ikke* døv
skulle jeg lige hilse og sige.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bjarne

Dato : 18-11-06 16:29

A. S. Nielsen skrev:

> først da kattesangen forstummede, kom han hen til mig,
> højtspindende.

Dette minder mig om Hedwigs reaktion, da Adolf Hitler blev transmitteret
via min computerhøjttaler. Det gjorde tydeligvis stort indtryk og fik
hende til at komme hen og gå helt i selvspind af kælenskab.

Bjarne

Fra : Leyna

Dato : 19-11-06 01:40

On Sat, 18 Nov 2006 15:00:02 +0100, Bjarne <netmolotow@varmpost.com>
wrote:

> [...]
>Jeg skal love for at den fik Ravel og Hedwig op deres søvn, pludselig
>sad de begge to og kiggede sig forvirret omkring, mens de svarede tilbage.

hehe... der var dog ingen af mine der svarede igen, men både katte og
hunde kom styrtende for at se hvad det nu var for noget. *GG*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Jan Holm