søde videoer med dejlige katte
Fra : Cindie Wrønska Iwers~

Dato : 18-11-06 08:55

hejsa

Jeg fandt lige denne hjemmeside hvor der ligger en masse videoer med
katte, den ene sødere end den anden. Man kan få timer til at gå med at
se dem.
http://www.youtube.com/watch?v=Onr-w3n2zDU&NR
Så nyd dem, grin og glæd jer over de dejlige katte.

Med venlig hilsen
Cindie Wrønska Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : O. Skjold

Dato : 19-11-06 10:30

Cindie Wrønska Iwersen skrev i

<klip>

> http://www.youtube.com/watch?v=Onr-w3n2zDU&NR
> Så nyd dem, grin og glæd jer over de dejlige katte.

Denne er gammel med stadig god

http://www.youtube.com/watch?v=libdcsTpeiQ

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Dan

Dato : 19-11-06 12:36

Glemte lige at nævne, at video-sitet www.davk.dk har i sit medlemsbio
(kræver medlemskab, men det er gratis) en masse kattefilm under navnet
Efterårsdag - noget kattevideomateriale, som medlemmerne har fået lov at
remixe..især Musette er en yndig film...

Dan

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-11-06 13:14

Dan <no@spam.thankyou.com> wrote:
> [...]
> kattefilm under navnet Efterårsdag - noget kattevideomateriale, som
> medlemmerne har fået lov at remixe..især Musette er en yndig film...

Mange tak for den gode idé. Jeg får opgraderet min hastighed én af
dagene (fra 256 kb til 512kb), så kan jeg også være med til at nyde
alle de dejlige videoer uden at de "hakker", og selvfølgelig skal jeg
være medlem. Glæder mig meget til det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats