Gode råd til integrering
Fra : Karin

Dato : 16-11-06 10:43

Gode råd søges til integrering på bedst mulig måde af:
15 mdr gammel neutraliseret han, sammen med 13år gammel hunkat. Hun er en
strid madamme

Karin

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 17-11-06 21:50

Karin skrev:
> Gode råd søges til integrering på bedst mulig måde af:
> 15 mdr gammel neutraliseret han, sammen med 13år gammel hunkat. Hun er en
> strid madamme
>
> Karin

Eftersom jeg selv har en tilsvarende strid madamme, har jeg tit tænkt
på at lave en ramme der passer i en dørkarm, "polstre" den med
hønsetråd, lade kattene være på hver deres side af
rammen/"døren", således at de gennem længere tid både kan se,
lugte og røre ved hinanden uden dog at være i stand til at gøre
nævneværdig skade på modparten. Desværre har jeg ikke selv haft tid
til at afprøve konceptet, og da min mokke tilsyneladende også er
venligere stemt overfor sidst tilkomne (ung, neutraliseret hankat) kan
jeg ikke love dig at ideen virker.
Men det er heller ikke sikkert at det bliver et problem, jeg har for
ganske nyligt læst om en tilsvarende sammenføring, som gik over al
forventning. Den gamle kat blev nærmest euforisk over det nye selskab.