En farlig kat!
Fra : Lene

Dato : 14-11-06 23:41

Prøv lige at se den her:)
http://www.spikedhumor.com/articles/66148/When_Cats_Attack.html

Håber, linket virker.
Mvh. Lene
40plus.dk

Fra : Tina

Dato : 15-11-06 07:02

"Lene" <lesletdette@satzone.com> skrev i en meddelelse
news:455a45e3$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Prøv lige at se den her:)
> http://www.spikedhumor.com/articles/66148/When_Cats_Attack.html
>
> Håber, linket virker.

Det virker, men man bliver spurgt 100 gange, sådan ca. om man vil køre og
installere "ErrorSafe".

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 09:17

©
Louise støtter
Julemærkesagen
Klik her ...
Tina wrote:
> "Lene" <lesletdette@satzone.com> skrev i en meddelelse

> Det virker, men man bliver spurgt 100 gange, sådan ca. om man vil
> køre og installere "ErrorSafe".
>
> Tina

Nu har jeg set filmen, og jeg stødte overvhovedet ikke på det der ErrorSafe
som I snakker om...

Men filmen er da sød

Louise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-11-06 09:31

*ggg* ja i sandhed en farlig kat ))

jeg så slet ikke noget til "errorsafe"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : S. Hansen

Dato : 15-11-06 08:55

On Tue, 14 Nov 2006 23:40:46 +0100, "Lene" <lesletdette@satzone.com>
wrote:

>Prøv lige at se den her:)
>http://www.spikedhumor.com/articles/66148/When_Cats_Attack.html
>
>Håber, linket virker.
>Mvh. Lene
>40plus.dk

Men jeg vil ikke anbefale folk at besøge sitet, da det meget kraftigt
forsøger at installere noget der hedder errorsafe.

Hvad det så end måtte være.

Steen

Fra : Sebastian el. Nina

Dato : 15-11-06 10:33

Hmmm, jeg slap også uden problemer Og sikke en herlig film hehe

Fra : Hanne Engermann

Dato : 15-11-06 11:07

> S. Hansen skrev:
> Men jeg vil ikke anbefale folk at besøge sitet, da det meget kraftigt
> forsøger at installere noget der hedder errorsafe.
>
> Hvad det så end måtte være.

Jeg mener, det er et anti-virusprogram, og det er (for mig) en kilde til
daglig irritation, da det dukker op næsten overalt. Det er yderst
påtrængende og ihærdigt, da det kræver, at man skal lukke op til flere
"bokse" flere gange for at smide det ud igen.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : O. Skjold

Dato : 15-11-06 19:45

Hanne Engermann skrev i

<klip>

> [...]
> påtrængende og ihærdigt, da det kræver, at man skal lukke op
> til flere
> "bokse" flere gange for at smide det ud igen.

I har spyware på Jeres PC'er, derfor kommer den hos Jer og ikke
hos andre. Få maskinerne renset med et (ordentligt)
antispywareprogram og slet alle midlertidige internetfiler. Så
slipper I for det l***

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : O. Skjold

Dato : 15-11-06 19:49

O. Skjold skrev i

<klip>

> Få maskinerne renset med et (ordentligt)
> antispywareprogram og slet alle midlertidige internetfiler. Så
> slipper I for det l***

DO'H! Så først nu, at Tove faktisk har angivet løsningen på
problemet. (Dog bryder jeg mig ikke om Norton-programmer men det
er en lidt anden snak.)

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-06 20:29

O. Skjold <5260.odense@gmail.com> wrote:
> O. Skjold skrev i
>
> <klip>

(Dog bryder jeg mig ikke om Norton-programmer men det
> er en lidt anden snak.)

Osse' du min søn Brutus.

OT > Men bare rolig Ole. Jeg skipper den nok til fordel for AVG når
den skal fornyes til næste år. Gider ikke betale en bondegård for en
fornyelse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 15-11-06 20:52

> [...]
>
> OT > Men bare rolig Ole. Jeg skipper den nok til fordel for AVG når
> den skal fornyes til næste år. Gider ikke betale en bondegård for en

AVG er slet ikke så dumt.... Kræver lidt pasning, men bare det virker,
så - for jeg har ikke set nogen sære meldinger henover de sjove misser -
til gengæld virker mine højttalere ikke....... (bandeord - her mangler
jeg en olm smiley...)
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : O. Skjold

Dato : 15-11-06 21:54

Siri skrev i news:Xv2dnfuKhNh88sbYnZ2dnUVZ8qOdnZ2d@giganews.com

<klip>

> AVG er slet ikke så dumt.... Kræver lidt pasning, men bare det
> virker,
> så -

AVG er godt, især prisen taget i betragtning. Knægten her bruger
det og det passer fint sig selv når det først er sat op, hvilket
er let. Jeg bruger det dog ikke selv, for jeg bruger i stedet
Verdens Bedste Virusbekyttelse

> for jeg har ikke set nogen sære meldinger henover de sjove
> misser -

Årsagen til de andres oplevelser er ikke virus men i en anden
kategori af skidt der pr. definition ikke er virus og måske
derfor heller ikke opdages af AVG. Jeg er dog ikke helt sikker på
denne påstand, så godt kender jeg ikke AVG.

> til gengæld virker mine højttalere ikke.......

Dette burde til gengæld ikke have noget at gøre med dit
antivirusprogram. Der kan være flere andre årsager men det er -
ligesom antivirussnak - nok lidt off-topic her i et katteforum
Skriv en mail hvis vi skal rode videre med det.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Niels Pein

Dato : 16-11-06 00:36

"Siri" skrev ...

> til gengæld virker mine højttalere ikke....... (bandeord - her mangler
> jeg en olm smiley...)

Kan sådan nogle her bruges:

Skeptisk:
:-/

Sur:

Ked af det:
:´-(

Olm:

Rasende:

Hårrejsende:
=

--
Hilsen
Niels

Fra : Hanne Engermann

Dato : 16-11-06 02:58

> Tove Krieger skrev:

> OT > Men bare rolig Ole. Jeg skipper den nok til fordel for AVG når
> den skal fornyes til næste år. Gider ikke betale en bondegård for en
> fornyelse.

Jamen jeg har skam AVG, tilmed opdateret, og alligevel maser errorsafe
sig ind næsten overalt.

Med venlig hilsen
Natravnen - Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 16-11-06 08:39

Hanne Engermann skrev:

> Jamen jeg har skam AVG, tilmed opdateret, og alligevel maser errorsafe
> sig ind næsten overalt.

Hvis du først er kommet til at sige ja til at installere den pågældende
active x, har du selv lukket djævelen indenfor.

Der skal nok lidt mere kradse midler til for at få skidtet fjernet igen.

Prøv at gå på opdagelse på http://www.spywarefri.dk/

vh
Bjarne

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-06 12:28

Lene <lesletdette@satzone.com> wrote:
> [...]

Linket virker udmærket. Jeg får intet på skærmen m.h.t. Errorsafe.
Heller ikke i andre programmer. Jeg er garderet med AdAware, Spybot
Search and Destroy og Norton Internetsecurity. Det kan være at det er
der errorsafe bliver stoppet.

Filmen er faktisk sød, men en "farlig" kat er det næppe. Der bliver
sikkert holdt en godbid op, som den meget gerne vil have fat i.

Fra : Bjarne

Dato : 15-11-06 13:10

Tove Krieger skrev:

> [...]
>
> Filmen er faktisk sød, men en "farlig" kat er det næppe. Der bliver
> sikkert holdt en godbid op, som den meget gerne vil have fat i.

http://www.free-web-browsers.com/remove-errorsafe.shtml

Errorsave er en activex som prøver at få lov at blive installeret på
computeren, hvis man benytter Internet Explorer.
Endnu en grund til at bruge Mozilla Firefox?

vh

Bjarne

Fra : C.H

Dato : 15-11-06 15:05

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> computeren, hvis man benytter Internet Explorer.
> Endnu en grund til at bruge Mozilla Firefox?

Det koster så knap 40 § at få fjernet sagerne....

CH

Fra : helena

Dato : 16-11-06 05:52

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det koster så knap 40 § at få fjernet sagerne....

Hvilke sager ?

Helena

> CH

Hent en gratis SPAMfighter her.