Hurra for sitet!
Fra : Siri

Dato : 14-11-06 17:10

Hurra-hurra-hurra, det bedste katte-site er her igen!
'Godt gået', 'potedask' og bravo til dem, der gjorde det!
Det her er klart det bedste og enkleste og mest ligetil site for katte i
DK - synes jeg da - og jeg har sikkert ikke set alle - men:
Hurra for at det er her igen!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

PS - Hvad sker der så - hvad gør vi for at successen kan fortsætte -
what's new?

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-11-06 17:28

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote:
> [...]
> Det her er klart det bedste og enkleste og mest ligetil site for
> katte i DK - synes jeg da - og jeg har sikkert ikke set alle - men:

Jamen, det er vi da sikkert mange der er glade for. Gruppen har været
lidt "død" de sidste mange dage. Især din begejstring er da svær at
stå for

> PS - Hvad sker der så - hvad gør vi for at successen kan fortsætte -
> what's new?

Jeg kunne også godt tænke mig at vide lidt om sidens fremtid. Tonny
skriver ikke noget om, hvor vidt hans gamle arbejdsplads stadig vil
"huse" os, eller det måske bliver et webhotel. Det virker i hvert
fald, som om Tonny stadig vil være webmaster, og det er da *meget*
glædeligt. Tak for det.

Han skriver om at købe en ny server, men jeg er ikke så meget inde i
det tekniske, at jeg kan udlede noget af det.

Er du frisk på at give lidt flere oplysninger Tonny, eller er det for
tidligt at bedømme ? Undskyld - men det er ikke for at "jage" med dig

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 14-11-06 17:51

> [...]
>
> Er du frisk på at give lidt flere oplysninger Tonny, eller er det for
> tidligt at bedømme ? Undskyld - men det er ikke for at

Hejsa

Jamen det vil jeg da. Mit nye job har slugt en del af min tid, så jeg
har ikke været så aktiv i gruppen de sidste par dage. Mit gamle job har
sagt god for at serveren kan blive stående derinde ganske gratis,
hvilket jo er ganske fantastisk (i må gerne som tak købe jeres
webhoteller hos enavn fremover ).

Jeg vil se hvor længe maskinen holder sig i luften denne gang, de ting
der fik den til at knase sidst er udbedret, men nu må vi se. Jeg har
alligevel planer om at opgradere hardwaren til noget mere tidssvarende
end det som hoster siden nu.

Hvis det stod til mig havde siden ikke haft så meget nedetid. Den ekstra
nedetid skyldtes at jeg ikke længere har udledsaget adgang til
serverrummet og jeg nu er afhængig af om enavns medarbejdere alligevel
er i hostingrummet, og om de har tid til at genstarte min maskine når de
er der.

Jeg vil fortsat gerne hoste siden, men det vil blive på et
"vedligeholdelsesplan", det vil sige hvis ting ikke fungere vil jeg
gerne fikse det, men mit nye job gør at jeg ikke har den store tid til
at videreudvikle på sitet. Hvis nogen har mod på dette opretter jeg
gerne en ssh account til dem.

Jeg håber dette besvarer nogle af de spørgsmål der måtte være, ellers så
lad mig endelig høre.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-11-06 18:01

Tonny Jørgensen <hestKATTE@BAKKEjegergud.dk> wrote:
> [...]
> jeg gerne en ssh account til dem.
>
> Jeg håber dette besvarer nogle af de spørgsmål der måtte være,

Tusind tak Tonny. Du har foreløbig været en sand "perle", kan godt
forstå at arbejdet går frem for fornøjelser, arbejdet er jo lønnet, så
det kommer i første række. Tak herfra.

Fra : Bjarne

Dato : 14-11-06 19:08

Tonny Jørgensen skrev:

> [...]
> sagt god for at serveren kan blive stående derinde ganske gratis,
> hvilket jo er ganske fantastisk (i må gerne som tak købe jeres
Jeg kan forstå på det hele, at jeg også har haft fornøjelsen af din
support der hos enavn.

> [...]
> gerne fikse det, men mit nye job gør at jeg ikke har den store tid til
> at videreudvikle på sitet. Hvis nogen har mod på dette opretter jeg
Hvis der skulle blive brug for en ikke alt for tidskrævende indsats med
ændringer eller personlig "backup", som jeg kan hjælpe med, så sig til.

vh
Bjarne

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 15-11-06 14:22

> [...]
> support der hos enavn.

> Hvis der skulle blive brug for en ikke alt for tidskrævende indsats med

Hejsa Alle

Serveren har kortvarigt idag med vilje været nedtaget, for at instaleret
remote reboot device.

Dette device gør at maskinen kan rebootes remote såfremt serveren
crasher. Der skulle altså fremover ikke længere gå flere dage før der er
adgang til server rummet før serveren kan rebootes.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-06 14:44

> [...]

> crasher. Der skulle altså fremover ikke længere gå flere dage før
> der er adgang til server rummet før serveren kan rebootes.

Lyder godt. Remote control er nu en god opfindelse

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 14-11-06 17:58

Fra : Dan

Dato : 15-11-06 10:29