Udenfor emne:-) om læsning via mailprogram~
Fra : giboz3@yahoo.dk

Dato : 12-11-06 19:19

Hej

Jeg ved, at der er flere herinde, som læser indlæg via deres egne
mailprogrammer. Det vil jeg også gerne kunne, men hvordan?
Jeg mangler et servernavn iflg. mit mailprogram (Thunderbird). Håber
nogen kan hjælpe...

Mange hilsner
Gitte Bormann

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-11-06 19:25

giboz3@yahoo.dk skrev:

>Jeg mangler et servernavn iflg. mit mailprogram (Thunderbird). Håber
>nogen kan hjælpe...

Hvis din udbyder er TDC er servernavnet/serveradressen dtext.news.tele.dk
hvis det er cybercity, så prøv news.cybercity.dk

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Sabina H.

Dato : 12-11-06 19:26

giboz3@yahoo.dk wrote:
> [...]
> mailprogrammer. Det vil jeg også gerne kunne, men hvordan?
> Jeg mangler et servernavn iflg. mit mailprogram (Thunderbird). Håber

dit servernavn afhænger af din udbyder (internet udbyder altså).
feks har cybercity dreader.cybercity.dk
prøv at læse lidt på din udbyders hjemmeside, eller find en FAQ....
du kan også prøve om www.usenet.dk kan hjælpe ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : dpl

Dato : 12-11-06 21:22

giboz3@yahoo.dk skrev:
> [...]
> mailprogrammer. Det vil jeg også gerne kunne, men hvordan?
> Jeg mangler et servernavn iflg. mit mailprogram (Thunderbird). Håber

news2.tele.dk

Det er hvad jeg bruger... Men det skulle stå i det materiale du fik fra
din udbyder ved tilmeldingen.
Dorthe

Fra : giboz3@yahoo.dk

Dato : 13-11-06 14:57

YES
Så fik jeg det til at virke........ikke´fordi jeg er 100% sikker på,
at jeg vil bruge det - men når det ikke virker, bliver jeg så bare
stædig. Jeg har godtnok TDC - men det servernavn virkede slet ikke.
Så jeg endte med sunsite....
Nu er der ihvertfald ro )))

Mange hilsner og tak for hjælpen
Gitte Bormann

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-06 15:18

giboz3@yahoo.dk skrev:

>Jeg har godtnok TDC - men det servernavn virkede slet ikke.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5672 og dtext virker
fint, det er den server jeg bruger.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Siri

Dato : 14-11-06 15:23

> Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]

Æhrmh - 'min udbyder'..?
Jeg bor i en ejendom, hvor der er bredbånd, og jeg har en udmærket og
splittergratis 'yahoo'-mail. De er godtnok nogle yahoos, men det funker,
og de har fede smileys. Så jeg har vist ikke nogen 'udbyder' (?) - og
jeg kan altså bare ikke lide Outlook...
Længe leve hjemmesiden! Tripel-miau-hurra!
Nu får jeg ikke lov at skrive mere for Gia - hun vil lege - dvs se på at
slaven her vifter med legetøjet....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-11-06 16:21

Siri skrev:

>Så jeg har vist ikke nogen 'udbyder'

Dem der leverer bredbåndet til ejendommen er din udbyder.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Siri

Dato : 14-11-06 17:13

> Ivan V. Klattrup skrev:

> Dem der leverer bredbåndet til ejendommen er din udbyder.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://www.klattrup.dk

OK - men det er et splitter-umuligt firma ved navn Broadcom, og når éns
ejendom har dem, så kan man ikke bruge det site, der hedder sådan, men
skal ind på et site, der hedder noget andet, og så videre.... De, der
vil, må gerne høre om de 'løjer' de har lavet med os undervejs! Men
ellers er det vist udenfor emne.
Jeg vil til enhver tid foretrække sitet her som site og ikke som mail.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 14-11-06 17:42

Siri skrev:

> OK - men det er et splitter-umuligt firma ved navn Broadcom, og når éns
> ejendom har dem, så kan man ikke bruge det site, der hedder sådan, men
> skal ind på et site, der hedder noget andet, og så videre....

Jeg kan da godt komme ind på deres side. Den ser ikke spor underlig ud.
Der er bl. a en kundeservice med udførlig vejledning i, hvordan man
sætter en mail op.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Siri

Dato : 15-11-06 15:11

> [...]
>
> Jeg kan da godt komme ind på deres side. Den ser ikke spor underlig ud.
> Der er bl. a en kundeservice med udførlig vejledning i, hvordan man

Jamen, godt for dig
www.broadcom.dk fortæller (eller fortalte - det er nogen tid siden, at
jeg opgav dem), at de laver bredbånd, og at deres site ikke er for
private brugere.
Som sagt har de virkelig gjort i nælderne i den ejendom, hvor jeg bor,
men det hører til på en anden gruppe. De er - med god grund - ikke
populære her.