Priser
Fra : Madsen

Dato : 11-11-06 23:22

Kan du fortælle mig hvor meget det ca. koster at få en hun-hund
neutraliseret og vaccineret?

Fra : Sebastian el. Nina

Dato : 12-11-06 11:35

Prøv en hunde-gruppe

Fra : Sanni

Dato : 12-11-06 13:09

Nu er det en hanhund jeg har fået kastereret. Det kostede 1500,00 tror en
hunhund er noget dyrere.
vaccination plejer jeg at give omkring 500,- for.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-06 15:04

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det en hanhund jeg har fået kastereret. Det kostede 1500,00 tror en
> hunhund er noget dyrere.
> vaccination plejer jeg at give omkring 500,- for.

og nu hvor du er i en katte gruppe
Så er det lidt billigere for en kat, eller samme pris.
Håber du kan bruge det til noget.
Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 12-11-06 19:01

> Kan du fortælle mig hvor meget det ca. koster at få en hun-hund
> neutraliseret og vaccineret?

I Vordingborg koster det ml. 1450 og 1900,- kr. afhængig afhvilken dyrlæge
man vælger

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor, der også godt kan li' hunde :)

http://hei.homepage.dk/hittemisserne.html

Fra : Anette

Dato : 12-11-06 19:48

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:

> I Vordingborg koster det ml. 1450 og 1900,- kr. afhængig afhvilken
> dyrlæge man vælger

Øj, det er billigt for en tøsehund - her på Højfyn, vil dyrlægerne have
omkring 4000 kr for en sterilisation. Et tøsemis koster mellem 1800-2600 kr
at få steriliseret.

/ Anette
www.phlana.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 12-11-06 23:47

> Øj, det er billigt for en tøsehund - her på Højfyn, vil dyrlægerne have
> omkring 4000 kr for en sterilisation. Et tøsemis koster mellem 1800-2600
> kr at få steriliseret.

Hvad kan jeg sige, kom til Sjælland :)
Faktisk kan det jo så godt betale sig at tage turen hvis niveauet er så højt
på Fyn generelt. Men der kan være sindsyg stor forskel fra dyrlæge til
dyrlæge, så tjek mere end ét sted, hvis man da ikke har en
total-favorit-dyrlæge og er ligeglad med prisen. Forrige sommer tjekkede
EkstraBaldet og der svingede priserne med op til flere tusinde kroner på en
neutralisation af en hund/kat.
En hunkat/neutralisering koster omkring 1200-1400kr, men på Inges Kattehjem
i Glostrup er det faktisk rigtigt billigt, omkring 1000kr, inkl. øremærkning

Hilsen Heidi
http://hei.homepage.dk

Fra : Li Lo

Dato : 14-11-06 05:53

"Madsen" <boligret@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du fortælle mig hvor meget det ca. koster at få en hun-hund
> neutraliseret og vaccineret?

Hejsa jeg kom af med ca. 4000 bare for at få min tøse hund neutraliseret,
men jeg har også en lidt dyr men ufattelig god dyrlæge. og en vaccination
koster vel ca. 200-300 kr.

Venlig hilsen

Lise Lotte