Min lille guldklump
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 16:12

Halløjsa,

Her er et lille billede af guldklumpen, der trådte ind i mit liv for nogle
måneder siden, da han kom ind af min havedør - som tidligere omtalt i denne
NG. www.vangcreative.dk/Mulle-webready.jpg

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-11-06 17:07

Hans Christian Vang <....> wrote:
> [...]
>
> Her er et lille billede af guldklumpen, der trådte ind i mit liv
> for nogle måneder siden, da han kom ind af min havedør - som

Han er da en rigtig dejlig kat. Han ser ud til at have fået det godt
hos dig.

Var det dig der skrev med nickname "Doktor Tennant" ? for så husker
jeg dig godt. Du har skrevet nogle gange siden du fik ham.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 18:36

> Var det dig der skrev med nickname "Doktor Tennant" ? for så husker
> jeg dig godt. Du har skrevet nogle gange siden du fik ham.

Jeps. =)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 11-11-06 17:08

Hans Christian Vang skrev:
> [...]
> måneder siden, da han kom ind af min havedør - som tidligere omtalt i denne

Sikke en dejlig misklump
Ja, det er sjovt, som de tar og til sig og flytter ind i vores hjem og
vores hjerter.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Kari Eiffert

Dato : 11-11-06 17:21

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her er et lille billede af guldklumpen, der trådte ind i mit liv for nogle
> måneder siden, da han kom ind af min havedør - som tidligere omtalt i

nåååååårh han er da for kær *smeltesmelte*

Mvh Kari

Fra : Niels Pein

Dato : 11-11-06 20:42

"Hans Christian Vang" skrev ...

> Her er et lille billede af guldklumpen, der trådte ind i mit liv for nogle
> måneder siden, da han kom ind af min havedør - som tidligere omtalt i
> denne NG. www.vangcreative.dk/Mulle-webready.jpg

Katte er så smukke dyr. Ikke mindst denne.

Da jeg var lille kom der en tilløber til os, som lignede Mulle her næsten på
en prik. Det var den roligste kat vi nogensinde har haft da jeg boede
hjemme. Intet lod den sig genere af, og intet kunne skræmme den.
--
Hilsen
Niels

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-11-06 21:30

Niels Pein <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Katte er så smukke dyr. Ikke mindst denne.

Det er nemlig helt rigtigt Niels. Derfor ville det da også være
dejligt hvis der eventuelt kom et billede af Miss Sophie. (Hun snorker
vel ikke hele tiden)

Fra : Niels Pein

Dato : 11-11-06 22:38

"Tove Krieger" skrev ...

> Derfor ville det da også være dejligt hvis der eventuelt kom et billede af
> Miss Sophie. (Hun snorker vel ikke hele tiden)

Næh, hun spandt da vældigt lige før, da hun gnaskede et par Kims "Havsalt"
( Chips ) i sig sammen med mig mens vi fladede ud til "Barnaby".

Og hun snakker utroligt meget (når hun er vågen). Det morer vores gæster
vældigt, for vi har efterhånden fundet ud af, hvordan vi får det til at lyde
som om hun svarer os når vi taler til hende.

Min hjemmeside er noget rod, men der er da et par billeder her:
http://pein.dk/foto/missofie

--
Hilsen
Niels

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-11-06 22:45

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-11-06 22:49

> [...]
> det til at lyde som om hun svarer os når vi taler til hende.
>
> Min hjemmeside er noget rod, men der er da et par billeder her:

Hun er en rigtig dejlig krammemis. Det må være sjovt at I kan snakke
med hende. Der er jo stor forskel på, hvor meget de forskellige katte
snakker. Tak for synet. Jeg har hugget alle 3 billeder til mit private
album.

Jeg må hellere gå i seng, jeg er begyndt at dobbelt-poste (undskyld).

Fra : Denise

Dato : 12-11-06 00:44

Niels Pein wrote:

> Min hjemmeside er noget rod, men der er da et par billeder her:
> http://pein.dk/foto/missofie

He he, hun er da en dejlig, smuk krammemis kan jeg se

--
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-06 20:42

> Min hjemmeside er noget rod, men der er da et par billeder her:
> http://pein.dk/foto/missofie

Awwwwww, hvor er hun skøn. =)

HC

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-11-06 00:38

Jeg vil ha' *S*

Tillykke med din nye ejer *G*

M.v.h.
Lise

Fra : Siri

Dato : 14-11-06 17:37

> Lise Hudtloff Nielsen Bod... skrev:
> Jeg vil ha\' *S*
>
> Tillykke med din nye ejer *G*
>
> M.v.h.
> Lise

Jamen Lise, du har jo - hele fire fantastiske endda! Helt fantastiske
mislinger
Ja ja, mer' vil ha' mer' - jeg kender det, især mht katte.....
Med venlig hilsen
Siri med M
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 12-11-06 00:46

Hans Christian Vang wrote:
> [...]
>
> Her er et lille billede af guldklumpen, der trådte ind i mit liv for
> nogle måneder siden, da han kom ind af min havedør - som tidligere

Nåååh, hvor er han da en dejlig rød mis. Tak for kigget

--
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-06 20:48

> Nåååh, hvor er han da en dejlig rød mis. Tak for kigget

Udover at være en dejlig gut, så er han også spøjs =)

Jeg har investeret i en plys-hule til ham, men han vil hellere ligge i en
papkasse med et håndklæde i... Fremfor legetøj, såsom plysmus og sådan
noget, vil han hellere smide med toiletruller og sugerør (flere stykker,
tapet sammen og bøjet, så de er lidt store) -- de farer nemlig afsted, bare
han rører ved dem, og så kan han jo fare efter dem igen *G*

Jeg vil nok aldrig holde op med at føle mig beæret over at han har valgt
lige mig. Han timede det også rigtig godt, for jeg var s'gu ved at blive
lidt små-ensom, da han kom ind fra terassen... Og så for at gøre det hele
endnu mere 'spooky', så har han altid reageret på navnet Mulle, som vi
kaldte vores første Lhasa Apso hund, der desværre døde for et år eller to
siden, hurtigt efterfulgt af hans søn, Absalon. Moderen, Silke, bukkede
under for kræften for nogle år siden... Så, ja, det var s'gu godt timet. =D

Fra : mega-mco@mail.dk

Dato : 14-11-06 01:13

Hans Christian Vang wrote:

> [...]
> under for kræften for nogle år siden... Så, ja, det var s'gu godt timet. =D

Hans Christian, Jeg har en tro kopi, en miniudgave, af din "guldklump".
Prøv at gå ind på min hjemmeside www.mega-mco.dk -> Kattene ->
Killinger og tryk så på fotoapparatet under Hittekillingen Dumpe.
Han er (som der står) solgt og går hjemmefra på fredag med to af
sine "brødre", som han er vokset op med.

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 14:28

[...]

Åh ha, da... Han er fa'me kær. =)

Fra : Siri

Dato : 15-11-06 15:18

> Killinger og tryk s=E5 p=E5 fotoapparatet under Hittekillingen Dumpe.
> Han er (som der st=E5r) solgt og g=E5r hjemmefra p=E5 fredag med to af
> sine

Orh, hvor er Dumpe dog dejlig!
Sikke nogle fjolser og grimmerter, der dumper sådan en lille himlens
gave - han er da skøn.... godt reddet, Hanne!

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar