Klatretræer med blade
Fra : Helene

Dato : 05-11-06 18:12

Hej,
en gang for lang tid siden var der en der postede et link til nogle rigtig
lækre klatretræer, hvor der var blade på - altså så de lidt lignede en
plante. Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde dem igen?
KH

Fra : "

Dato : 05-11-06 19:03

Helene wrote:
> [...]
> rigtig lækre klatretræer, hvor der var blade på - altså så de lidt
> lignede en plante. Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde dem

De findes bl.a. hos http://www.catpalace.nl/
Se under Ficus
... og koster ca. 600-1000 EURO

Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-11-06 11:09

"<M>" <outof@order.net> skrev i en meddelelse

> De findes bl.a. hos http://www.catpalace.nl/
> Se under Ficus
> .. og koster ca. 600-1000 EURO

De er godt nok flotte, men sikke nogen priser *besvimer* Man må da også
kunne lave den slags selv? Og det er da helt sikkert billigere

Mvh Kari

Fra : dpl

Dato : 06-11-06 11:29

Kari Eiffert skrev:

> De er godt nok flotte, men sikke nogen priser *besvimer* Man må da også
> kunne lave den slags selv? Og det er da helt sikkert billigere
>
> Mvh Kari

Ja dyrt og dejligt. For øvrigt et studie i humor at kigge på den engelsk
oversættele på hjemmesiden *grin*. Men mon ikke et indkøb af
plastic-planter i Bilka eller lign. kan pynte op på et billigere eller
hjemmegjort klatretræ næsten lige så godt? Og i hvert fald en hel del
billigere.

Dorthe ( - hvis katte også gerne ville have sådan en sag, helt sikkert!)
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-11-06 14:02

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> billigere.
>
> Dorthe ( - hvis katte også gerne ville have sådan en sag, helt sikkert!)

Læste slet ikke hvad der stod på engelsk, men når de får maskiner til at
oversætte kan det næsten kun gå galt
Jeg kan godt se at ideen med bladene er rigtigt god og jeg tror kattene
ville elske at ligge "på lur" inde i "busken", men jeg tror også at jeg
ville fikse et sammen af plastik-planter og enten et gammelt klatretræ eller
fælde et træ og bruge det + plus lidt plysset stof og nogen plader. Det kan
da kun være billigere

Mvh Kari