Ny boghylde
Fra : Søren Arnvig

Dato : 30-11-06 00:40

Hej NG'ere

Jeg har oprettet en virtuel boghylde , hvor jeg prøver at præsentere/anmelde
nogen af de mange bøger jeg har på hylden.
Her er de første 10. Kommentarer modtages med interesse.

http://www.arnvig.dk/index.asp?source=21

Søren Arnvig

Fra : Ruth Kjær

Dato : 30-11-06 07:15

Hej Søren

Rigtig godt - får helt lyst til at læse nogle af bøgerne. Få bare fyldt
boghylden op med flere boganmeldelser :)

De bedste hilsner

Ruth

Fra : temba

Dato : 30-11-06 07:43

Flot og jeg har allerede tilføjet en af bøgerne til min juleliste!

En ide er at tilføje ISBN nr så bøgerne er lettere at finde,
desværre har Amazon jo ikke alle bøger.

Modtager du andres anmeldelser?

mvh temba

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 30-11-06 07:51

Søren Arnvig wrote:

> Jeg har oprettet en virtuel boghylde , hvor jeg prøver at præsentere/anmelde
> nogen af de mange bøger jeg har på hylden.
> Her er de første 10. Kommentarer modtages med interesse.
>
> http://www.arnvig.dk/index.asp?source=21

Interessant. Kunne du ikke også skrive udgivelsesår og sideantal i
anmeldelserne?

/Ole

Fra : Henrik Manley

Dato : 30-11-06 07:49

Mangler du ikke "dyreliv i havet" (http://www.marinbi.com/) det er da den
absolut vigtigeste.

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : P Kaasing

Dato : 30-11-06 15:52

Rigtig god idé, men som andre også skriver, vil det måske være en god idé
med ISBN og evt årstal?

/Poul

Fra : Søren Arnvig

Dato : 01-12-06 08:03

> [...]
> præsentere/anmelde nogen af de mange bøger jeg har på hylden.
> Her er de første 10. Kommentarer modtages med interesse.

Tak for de positive tilbagemeldinger.

Det er en god ide med sideantal og isbn nummer, det lægger jeg på snarest.
Umiddelbart vil jeg ikke tage andres anmeldelser, men måske med tiden og
jeg vil kun anmelde bøger jeg selv har på hylden og har læst.

Hvis andre har lignende sider, så linker jeg gerne.

Søren Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 00:40

Søren Arnvig wrote:
> snarest. Umiddelbart vil jeg ikke tage andres anmeldelser, men måske
> med tiden og jeg vil kun anmelde bøger jeg selv har på hylden og har
> læst.

du må da godt låne "Doing It Right : the fundamentals of better diving" af
mig hvis du har lyst til at læse og anmelde den ))

ved du hvor jeg kan få fat i "The diving instructors manual" det lyder som
en jeg må læse

mvh Morten Dall Darmer

(PS trist du ikke er i banken mere, det var ellers både praktisk og
hyggeligt at man lige kunne komme forbi og få en snak

Fra : Søren Arnvig

Dato : 02-12-06 01:54

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> du må da godt låne "Doing It Right : the fundamentals of better diving" af
> mig hvis du har lyst til at læse og anmelde den ))

Hej Morten

Long time, no see
Jeg vil godt læse den, men du ved jo godt ,
at jeg ved alt jeg hvad behøver at vide om DIR (indtil nu)

> ved du hvor jeg kan få fat i "The diving instructors manual" det lyder som
> en jeg må læse

Jeg købte min direkte fra BSACs hjemmeside

http://www.bsac.org/page/380/bsac-shop.htm

Søren Arnvig

Fra : Allan Hansen

Dato : 02-12-06 09:33

Jeg vil godt give dig et eksemplar af Den Tavse Verden af Kaptajn J.Y.
Cousteau. Den er et must på boghylden. Jeg har vist din adresse et sted.

Allan Hansen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 02-12-06 10:50

"Allan Hansen" <enghansFjern@Fjernpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil godt give dig et eksemplar af Den Tavse Verden af Kaptajn J.Y.
> Cousteau. Den er et must på boghylden. Jeg har vist din adresse et sted.

Tak for tilbuddet, men jeg har den allerede.
Men hvis du kan lave en scanning af smudsbindet,
så ville det være top, for mit er smuldret for mange år siden.

Søren Arnvig

Fra : Søren Arnvig

Dato : 05-12-06 20:04

> "Søren Arnvig" <fnug@arnvig.fjern.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for de positive tilbagemeldinger.
>
> Det er en god ide med sideantal og isbn nummer, det lægger jeg på snarest.

Så er der side antal og ISBN numre + lidt flere bøger.

Søren Arnvig

www.arnvig.dk