Køb af o-ringe
Fra : Lau

Dato : 29-11-06 13:53

Hej

Jeg skal have en ny o-ring til låget på min canister lygte. Jeg har
været hos stort set alle dykkerbutikker i København, men der er ingen
af dem der har den på lager.

Jeg skal bruge lygten i eftermiddag, så jeg har ikke tid til at
bestille via postordre/webshop.

Har i et forslag til hvor i Storkøbenhavn man kan gå ind fra gaden og
købe en enkelt oring eller to?

Mvh
Lau