mv planer
Fra : jacob

Dato : 26-11-06 19:32

Hej

Er der nogen som ved hvor jeg kan downloade mv planer.
på forhånd tak

Mvh.
jacob

Fra : Allan Hansen

Dato : 26-11-06 19:54

"jacob" <lowenstein.jacob@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogen som ved hvor jeg kan downloade mv planer.
på forhånd tak

Du tænker måske på v-planner. Eksempelvis :
http://www.hhssoftware.com/v-planner/

Allan Hansen

Fra : Lars Grønlykke

Dato : 30-11-06 14:11

kb <kbrandhoj@hotmail.com> skrev:
> [...]
>Hej
>
>Er der nogen som ved hvor jeg kan downloade mv planer.

Jeg har lidt problemer med at få programmet til at virke. Har
prøvet både på Mac og PC. Jeg render ind i forskellige problemer
på de to systemer. På Mac vil den ikke opdatere mit JAVA (noget
med en indeksfejl 19??) og på min PC siger den også JAVA fejl:
could not find main class?
Nogen der har haft lign. problemer og evt. løsninger?
--
LG

Fra : Lars Grønlykke

Dato : 30-11-06 14:24

Lars Grønlykke <lars_groen@DKND2yahoo.dk> (slet DKND2) skrev:

> [...]
>could not find main class?
>Nogen der har haft lign. problemer og evt. løsninger?
Okay det lykkedes at få til at virke på PC så er mit andet
spørgsmål bare: Kan man ikke lave multigasdykning med det her
program?
--
LG

Fra : Poul Olesen

Dato : 30-11-06 16:34

Som der står i programmet er det lavet til Rebreater dykning. Du kan dog
ændre SP (setpoint) til 0 og indsætte en ny dybde på en anden gas så har
du lavet et gasskifte på dybden til gassen. De gasser du kan vælge
mellem er tilføjet til din Gas List, som i øvrigt bruges til at lave
bail-out planer for RB dykket

MVH
Poul

Fra : Runefys

Dato : 29-11-06 11:57

Godt fundet Jacob

Vi ses i vandet på Lørdag

Vil du sende mig den video fra i søndags ???

Rune@dykning.eu
www.dykning.eu