Feriebilleder
Fra : Carsten Troelsgaard

Dato : 25-11-06 10:24

Er det her noget der tænder hos en lystfisker:

http://www.youtube.com/watch?v=4bhKmjiesFc

http://www.youtube.com/watch?v=Zu3Om9mLoFk

http://www.youtube.com/watch?v=TIO3ILbi1VA

Jeg beklager billedkvaliteten

Carsten

Fra : Thomas og Heidi

Dato : 25-11-06 12:27

Ja det må jeg jo nok erkende at det gør. Det er sku meget sjovt at have
nettop de to hobby`er. Så for man unægtelig lidt bedre syn for sagen. Det
eneste problem er jo bare, at finde tid til pleje begge dele. Men hva

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 25-11-06 23:22

Sjovt du nævner det..her har man stået og badet sandorm et sted i flere år
for så at dykke samme sted og opdage at der er goldt og fiskedødt på
bunden...både fordele og ulemper ved at være dykker og lystfisker

/Jan

Fra : Thomas og Heidi

Dato : 26-11-06 15:06

ja det er rigtigt, det med bunden til tider kan virke temmelig kedelig.
Steder man tror ser spændende ud som lystfisker, viser sig måske at være
dødsyg bund uden noget liv...,.