Scapaflow
Fra : Hardy Boisen

Dato : 22-11-06 22:16

Jeg går med tanker om at arrangere en tur til Scapa, er der nogen der har
erfaringer med "kør selv" modellen er jeg lutter øre.
Ligeledes modtages alle gode råd

På forhånd tak

HB

Fra : Per Toustrup

Dato : 23-11-06 08:47

Hardy Boisen <anja.m@get2net.dk> skrev:
>Jeg går med tanker om at arrangere
> [...]

Jeg var på en tur efter gør det selv modellen i 2005. Du kan
læse om turen i SportsDykkeren nr. 6/2005 side 8 til 12. Der
venter dig en kanon oplevelse så bare klø på med planlægningen.

mvh Per

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 23-11-06 22:42

Hardy Boisen wrote:
> Jeg går med tanker om at arrangere en tur til Scapa, er der nogen der har
> erfaringer med "kør selv" modellen er jeg lutter øre.
> Ligeledes modtages alle gode råd

Vi har med held benyttet gør det selv modellen et par gang. Og det er
altså ikke så svært, da der kun er to (tre) ting der skal gøres.

1) Book dig ind på en dykkerbåd. (Vi benyttede Jean Elaine og boede
ombord)

2) Køb flybiletter.

( 3) Bestil et fragtfirma til at tansportere noget af udstyret, så der
ikke bliver overvægt på flyveturen).

Vores pris alt inklusive (også mad m.m.) var kr 11.000,- for 10
dykkerdage.

Begge gange var vi der første uge i April. Den ene gang var vejret
8-10 grad og varm sol. Den anden gang var det omkring frysepunktet,
blæsende og snebyger.
Vi havde vragene næsten for os selv og sigten var fin.

Jens Olsen

Fra : Jan Birk

Dato : 23-11-06 23:02

> ( 3) Bestil et fragtfirma til at tansportere noget af udstyret, så der
> ikke bliver overvægt på flyveturen).

Hvem brugte I som fragtere og hvordan?

Pft

/Jan