Viden om: Kæmpekrabber iaften kl 20:00 på ~
Fra : Søren Arnvig

Dato : 14-11-06 18:15

Søren Arnvig

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 14-11-06 21:59

Hejsa

Tak for tippet.

Hold da kæft hvor er de grimme Men hvad er der nu galt med
"survival of the fittest"? Det er vores art vel trods alt et (godt)
bevis på...

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : PJ

Dato : 14-11-06 22:44

ja, vi dræber folk hvor som helst.
mvh
PJ

Fra : Allan Jensen

Dato : 15-11-06 10:03

.....300,- kr kiloet - lad dem bare komme.

Fra : Jan Birk

Dato : 15-11-06 12:46

> ....300,- kr kiloet - lad dem bare komme.

Vi kan jo tage dem i møde ! Udsendelsen bliver genudsendt idag kl.
18:30 på DR2

/Jan

Fra : andersHJ

Dato : 15-11-06 18:54

Jan Birk skrev:

> Vi kan jo tage dem i møde ! Udsendelsen bliver genudsendt idag kl.
> 18:30 på DR2
>
> /Jan

Øv at læse denne tråd kl. 18:55 i dag !

Anders

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-11-06 20:02

"andersHJ" <anders@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
'>Øv at læse denne tråd kl. 18:55 i dag !

Gå ind og se det på hjemmesiden, det er jo trods alt derfor du betaler
licens på din computer..

http://www.dr.dk/dr2/viden-om#

mvh
Jonas

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 15-11-06 20:07

Hejsa

> Øv at læse denne tråd kl. 18:55 i dag !

Så er det jo godt at http://dr.dk/tv findes... Her kan du finde Viden
om og den ønskede udsendelse...

Mvh

Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 17-11-06 15:27

Hey NG,

Jeg så udsendelsen i går aftes og man må nok sige de er grimme, der var dog
også en dykker med i indslaget der gav en perfekt opvisning i bundvending

/Kenneth

Hejsa

----
Hent en gratis SPAMfighter her.