Dykning i Kroatien /Adriaterhavet
Fra : per@jumpingjack.dk

Dato : 14-11-06 14:34

Jeg er ved at planlægge sommerferie til 2007, og overvejede at køre
til Kroatien eller Grækenland

Er der nogen herinde der kender nogle gode steder, eller vil anbefale
noget ?

Helst vragdyk, men andet har også interesse.

Mvh Per Sørensen

Fra : Lars Damkjær

Dato : 14-11-06 16:17

Omkring Rovinj på Istrien ligger der flere fede vrag bla. Baron Gautsch,
Coreolanus og Istra. Alle fede vrag. Specielt Baron Gautsch er et par dyk
værd.

Jeg har dykket med flere forskellig center i området. Jeg har været fint
tilfreds med dem alle, men hvis jeg skal anbefale et bliver det Scuba Rovinj
www.scuba.hr.

På sydsiden af Istria, ved Labin, ligger Sv Marina - en lilleby der faktisk
kun består af dykkercentre. De har nogle super vrag. Bla. Lina der ligger på
22 til 52 m.

Det store dykkercenter i byen "Scuba Center" var alt for tunge at danse med
til min smag. Til gengæld ligger der et lille center i en container på
stranden, der hedder "Easy Divers" - Det er til at snakke med og hvis I er
fire vil han sejle jer lige der hen hvor i vil.

Hav en god tur.

Lars

Fra : Anja Pedersen

Dato : 14-11-06 17:14

Hej Per

Vi var på øen Vis i Kroatien i sommers og det var bare fedt!

Du kan læse lidt om vores tur på
http://www.marinefoto.dk
under "Dykkersteder" og se fotos under "Billeder - dykning"

Vi dykkede med Manta Diving Center http://manta-diving.com/welcome_eng.htm
De tilbyder både vrag og natur...

---
Venlig Hilsen
Anja Pedersen

www.marinefoto.dk

Fra : Johanna

Dato : 14-11-06 18:44

per@jumpingjack.dk wrote:
> [...]
> noget ?
>
> Helst vragdyk, men andet har også interesse.

Hej Per

Jeg var i sommers på øen Korcula hos Croatia Divers
http://www.croatiadivers.com/ Jeg har ikke set så mange vrag, men det
vil jo ikke sige at de ikke er der...