En underlig snegl. . .
Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-11-06 23:57

Hej NG'ere

Jeg har lagt to videoer på min hjemmeside af to snegle
jeg filmede på Malta i sommer.
De var pænt store, 15-20 cm lange og 3-5 cm tykke
og bevægede sig ved at svømme med vinger,
lidt ala en "Spanish dancer"

Er der nogen der ved hvad der er for nogen fætre ?

http://www.arnvig.dk/index.asp?source=18

--
Søren Arnvig

http://www.arnvig.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 11-11-06 23:58

"Søren Arnvig" <fnug@FJERNArnvig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og bevægede sig ved at svømme med vinger,
> lidt ala en "Spanish dancer"
>
> Er der nogen der ved hvad der er for nogen fætre ?

Kan godt ligne en stor version af en Seahare
Det var i hvert fald hvad vi fortalte vores gæster.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-11-06 11:31

"Johnny Christensen" <johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan godt ligne en stor version af en Seahare
> Det var i hvert fald hvad vi fortalte vores gæster.

Hvordan f... kan du svare på det 1 minut efter ?

Søren Arnvig

Fra : Johnny Christensen

Dato : 12-11-06 23:30

> Hvordan f... kan du svare på det 1 minut efter ?
>
> Søren Arnvig

Jeg er synsk. Havde allerede visualiseret dit spørgsmål før du trykkede send

Fra : Henrik Manley

Dato : 12-11-06 10:59

> Jeg har lagt to videoer på min hjemmeside af to snegle
> jeg filmede på Malta i sommer.
> De var pænt store, 15-20 cm lange og 3-5 cm tykke
> og bevægede sig ved at svømme med vinger,
> lidt ala en "Spanish dancer"

Søhare.

http://www.marinbi.com/nudibranchia/aplysia_punctata.htm

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-11-06 11:33

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse

> Søhare.
>
> http://www.marinbi.com/nudibranchia/aplysia_punctata.htm

Aplysia punctata. Det må være den.
Takker

Søren Arnvig

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-11-06 11:27

"Søren Arnvig" <fnug@arnvig.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Aplysia punctata. Det må være den.

Men hvad er den gule snor på filmene for noget ?

Allan Hansen, måske foran i tid

Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-11-06 13:33

"Allan Hansen" <enghansFjern@Fjernpost.cybercity.dk> wrote in message

> Men hvad er den gule snor på filmene for noget ?

Det er en trådalge, som bæstet havde fat i.

Søren Arnvig