Aqualung Blizzard tørdragter
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 11-11-06 09:22

Hej NG

Scubastore sælger disse tørdragter til 4500 er de noget værd ?

/Jan

Fra : joppe

Dato : 13-11-06 22:53

> Scubastore sælger disse tørdragter til 4500 er de noget værd ?

Jeg gav vist 4000 for min for 5år og vel 400 dyk i den siden. Den er
godt slidt i manchetterne men ok.
Den har neopren manchetter og er ikke komprimeret i neopren. Desuden
har den bløde sokker istedet for den typiske støvle, så køb en
våddragtstøvle en størrelse over normalt og tag udenpå.
Du skal nok ikke regne med dir folkene gider dykke med dig, men kan
glæde dig over 7mm ikke komprimeret neopren er rimelig smidig, ingen
luft i fødderne og dejlig varm på deko stoppet. Lynlås og ventiler
har jeg aldrig haft bøvl med men nok primært fordi jeg ikke
ødelægger noget med kalken fra ferskvand
Sku du ha lyst til lommer på den er de nemme at lime på, men koster
lidt. Den lomme den har er lidt lille og kan lige rumme en dekobøje,
men alt i alt har den opfyldt forventningerne.

Jesper

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 14-11-06 07:21

Hej Jesper

Tak for svaret, den nyeste model hos Scubastore kan ses her :

http://www.scubastore.com/product.asp?pais=Denmark&idioma=eng&id_familia=12&id_subfamilia=48&id_modelo=4289&id=48&marca=AQUALUNG&desde=1&fromhbx=subfamilia#descrDet kunne godt gå hen og blive min første tørdragt, da 10.000+ for en DUIeller tilsvarende ikke kan presses ind i økonomien/Jan"joppe" <jesperbjerregaard@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:1163454805.335622.128420@f16g2000cwb.googlegroups.com...> Scubastore sælger disse tørdragter til 4500 er de noget værd ?Jeg gav vist 4000 for min for 5år og vel 400 dyk i den siden. Den ergodt slidt i manchetterne men ok.Den har neopren manchetter og er ikke komprimeret i neopren. Desudenhar den bløde sokker istedet for den typiske støvle, så køb envåddragtstøvle en størrelse over normalt og tag udenpå.Du skal nok ikke regne med dir folkene gider dykke med dig, men kanglæde dig over 7mm ikke komprimeret neopren er rimelig smidig, ingenluft i fødderne og dejlig varm på deko stoppet. Lynlås og ventilerhar jeg aldrig haft bøvl med men nok primært fordi jeg ikkeødelægger noget med kalken fra ferskvand Sku du ha lyst til lommer på den er de nemme at lime på, men kosterlidt. Den lomme den har er lidt lille og kan lige rumme en dekobøje,men alt i alt har den opfyldt forventningerne.Jesper