Kursus på dolphin
Fra : Fredrik G

Dato : 09-11-06 17:07

Hej NG

Ville bare høre om der er nogle der kender til et kusus på Dräger
Dolphin, inden for den nærmeste fremtid?
Det skal helst foregå i københanvsområdet, og være til en fair
pris.
Det ville være fedest hvis kurset kunne køres i DSF regi, men ved
ikke pt. hvor mange instruktører der kan køre det.

mvh.
Fredrik G.

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 09-11-06 18:17

Mail til TU og forespørg

tu-formand@sportsdykning.dk

MVH Svend Erik

Fra : Søren Arnvig

Dato : 09-11-06 18:21

> [...]
>Det ville være fedest hvis kurset kunne køres i DSF regi, men ved
>ikke pt. hvor mange instruktører der kan køre det.

DSF kører kun instruktør og dykkerleder kursus, men hvis du tager
kontakt til forbundskontoret, så kan de henvise dig til en instruktør eller
klub der kører SCR kursus. www.sportsdykning.dk
Der er omkring 4 CMAS-instruktører på SCR i DK p.t.

Eller kan du prøve at snakke med www.ScanSub.dk i Roskilde
De kører Dräger SCR kurser efter CMAS / DSF standard og
priserne er meget rimelige.

Søren Arnvig

Fra : Kalle

Dato : 10-11-06 01:18

Tag fat i Mogens Braae.

Ham og jeg er uenige i mange ting, men han er en god instruktør og han har
styr på de ting han uddanner i, så jeg kan kun anbefale ham.

Casper Dreiøe

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 10-11-06 07:49

Check