Flaske sikkerhed
Fra : Johnny Christensen

Dato : 05-11-06 20:21

Eksplosion af O2 flaske da den blev forsøgt tømt
http://www.youtube.com/watch?v=9lw_fhNAIQc&mode=related&search

Mythbusters tester om 50L trykflasker er farlige når ventilen hugges af...
Det er de...
http://www.youtube.com/watch?v=rLTK4wsVPjQ&mode=related&search

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-11-06 21:19

Johnny Christensen wrote:
> Eksplosion af O2 flaske da den blev forsøgt tømt
> http://www.youtube.com/watch?v=9lw_fhNAIQc&mode=related&search

Hold da ferie.

> Mythbusters tester om 50L trykflasker er farlige når ventilen hugges af...
> Det er de...
> http://www.youtube.com/watch?v=rLTK4wsVPjQ&mode=related&search

Ja ikke så underligt, folk på diverse dykkerbåde har det med at bliver
MEGET ophidsede, hvis flaskerne begynder at vælte rundt.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Vildmand

Dato : 05-11-06 21:24

Ja det viser jo bare at der er krafter i sådan en fætter..
kunne være sjovt at se hvad der ville ske hvis 50l have stået op..
som hvis de(n) havede været brugt som bank..

Min com vil ikke være med til at afspille hele filmen med O2 flasken,
men fra det jeg nåede at se så gør han det nok ikke igen..

Fik ikke helt fat hvad der skete med hans hånd/arm for den gik i stå
lige der..

Anders

Fra : Thomas og Heidi

Dato : 05-11-06 21:43

AV min hånd. !!!!!!.Ja det er sku ikke noget at spøge med. Den rykker da
meget godt afsted den flaske.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 05-11-06 22:35

"Johnny Christensen" <johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eksplosion af O2 flaske da den blev forsøgt tømt
> http://www.youtube.com/watch?v=9lw_fhNAIQc&mode=related&search

Ja så forstår man ikke folk der ikke synes O2 renhed er vigtigt!

mvh
Jonas