Vandtemperaturen nu ?
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 05-11-06 15:14

Hej NG

Hvad er vandtemperaturen disse dage ? Kan vi våddragtsdykkere stadig nå at
få et dyk eller 2 ?

/Jan

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-11-06 15:49

Jan Riis Sørensen wrote:
> Hej NG
>
> Hvad er vandtemperaturen disse dage ? Kan vi våddragtsdykkere stadig nå at
> få et dyk eller 2 ?

Jeg var ude med en elev i torsdags ved vindmøllerne helt ude på spidsen
af lynetten, vandet var 10 grader varmt på 8 meters dybde.

Så hvis du har en våddragt der passer perfekt er det ikke noget problem.
MEN når du skal ud af din våddragt ud tørres og i alm. tøj så er det
mildest talt skide koldt, i torsdags var det 2 grader !

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Seerup

Dato : 05-11-06 17:28

Jan Riis Sørensen wrote:
> [...]

MEN når du skal ud af din våddragt ud tørres og i alm. tøj så er det
mildest talt skide koldt, i torsdags var det 2 grader !

Har dykket semi i 2° "varmt" vand og klædt om i -5°.
Alt kan lade sig gøre - hvis man vil, så vil man (men jeg gør det sgutte igen)

Seerup *i vinterhi*