Argon
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 17:22

Hejsa,

er der nogle der ved hvem der i KBH området kan fylde en Argon flaske

-Torben

Fra : Søren Arnvig

Dato : 03-11-06 17:36

"TT" <trp(minus)hajq.kk> wrote in message
> Hejsa,
>
> er der nogle der ved hvem der i KBH området kan fylde en Argon
> flaske

http://www.nolimitsdiving.dk/nld/Ture/Gas/gaspriser.htm

http://www.oceandive.dk/html/priser_ture.asp

Søren Arnvig

www.arnvig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 18:52

"Søren Arnvig" <fnug@FJERNArnvig.dk> skrev i en meddelelse

> "TT" <trp(minus)hajq.kk> wrote in message

> http://www.nolimitsdiving.dk/nld/Ture/Gas/gaspriser.htm
>
> http://www.oceandive.dk/html/priser_ture.asp
>
> Søren Arnvig
>
> www.arnvig.dk

Oceandive har ikke noget - der har jeg lige været ... No Limits - hvor
ligger det henne, de reklamerer ikke meget med adressen på hjemmesiden.

-Torben

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 03-11-06 18:27

"TT" <trp(minus)hajq.kk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> er der nogle der ved hvem der i KBH området kan fylde en Argon flaske

Jeg tror måske vi har noget stående i klubben :)

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 18:52

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "TT" <trp(minus)hajq.kk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror måske vi har noget stående i klubben :)
>
> mvh

Super - hvad tid skal jeg komme

-Torben

Fra : Henning