Et godt tilbud!!!
Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 31-10-06 19:30

Hej NG
Er der nogen som er interesseret i at erhverve en nyfremstillet
flaske-tumbler?
Så har i muligheden nu. Min makker og jeg er lige blevet færdig med
et projekt på Århus Maskinmesterskole, hvor produktet blev en
flasketumbler.
Maskinen kan "tumble" 4 14L flasker ad gangen og den rotere på to
akser, hvorved man opnår optimal rensning af hele flasken inkl. top og
bund.
Billeder kan ses på:
http:\\molar2k.allanls.dk\
Er nogen interesseret så skriv til mig!
Vi forlanger kun at vores omkostninger ved projektet bliver dækket! +
lidt lomme uld til fredagsbejlerne.

mvh. Morten Nybo Larsen

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 31-10-06 19:42

Jeg mener selvfølgelig 15L flasker og ikke 14L som jeg skrev.

vh. Morten Larsen

Fra : Henning

Dato : 01-11-06 19:00

>Vi forlanger kun at vores omkostninger ved projektet bliver dækket! +
>lidt lomme uld til fredagsbejlerne.

Hvilket prisleje?
Kan du ikke lægge billederne op i mindre opløsning, det er svært at
overskue, når der skal scrolles.

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 01-11-06 22:28

Formindsker din browser ikke billederne af sig selv?

Fra : Henning

Dato : 02-11-06 09:32

On 1 Nov 2006 13:27:43 -0800, "molar2k@gmail.com" <molar2k@gmail.com>
wrote:

>Formindsker din browser ikke billederne af sig selv?

Nope - prøvet både med IE6 & IE7.

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 01-11-06 22:32

Idet der er så mange som har vist interesse for projektet er den sat
til salg på QXL.
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413478519

vh. Morten Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 21:22

Hej Alle

Når man kigger nærmere på hvem der har budt så ser det ud, for mig som om
Dykkercenteret har budt 3500,- Hvad f...... skal han bruge den til ???

Fra : TT

Dato : 13-11-06 14:31

"Bo Frenning Poulsen" <frenning(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Når man kigger nærmere på hvem der har budt så ser det ud, for mig som om
> Dykkercenteret har budt 3500,- Hvad f...... skal han bruge den til ???

Måske rense og O2 rengøre flasker for deres kunder - bare et gæt ???

-Torben

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 02-11-06 11:46

Prøv dette link: