playa del carmen?
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 30-10-06 20:14

Jeg overvejer 10 dage i Mexico, Playa del Carmen, www.divemike.com.
Det skulle efter sigende (www.scubaboard.com) være ret ok.

Afrejse fx den 12. november, hjemkomst den 22. november. Med cctravel.dk

Nogen der vil med?

-Ole

Fra : Søren Reinke

Dato : 30-10-06 21:48

Ole Michaelsen wrote:
> [...]
> Det skulle efter sigende (www.scubaboard.com) være ret ok.
>
> Afrejse fx den 12. november, hjemkomst den 22. november. Med cctravel.dk

Jeg ville meget gerne, men har desværre ikke tid

Men af ren nyserrighed, da jeg engang gerne vil til mexico, hvad koster
sådanne en tur inkl dykning ?

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 30-10-06 21:59

Søren Reinke wrote:

> Men af ren nyserrighed, da jeg engang gerne vil til mexico, hvad koster
> sådanne en tur inkl dykning ?

http://www.cctravel.dk/html/mexico/rejseplan/travelplan711x.htm

Fra ca 11.000. Inklusive 10 dyk.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 30-10-06 23:38

Ole Michaelsen skrev:

> http://www.cctravel.dk/html/mexico/rejseplan/travelplan711x.htm
>
> Fra ca 11.000. Inklusive 10 dyk.

Men så er alle 10 dyk vel også i cenoterne

Jens Olsen

Fra : AK

Dato : 31-10-06 14:26

Hej,

> Men så er alle 10 dyk vel også i cenoterne

er det en dårlig ting?

jeg var 11 dage i Mexico her i ferien og vi havde 19 dyk i cenoterne (
og grotterne bag dem ) og det er ifølge mig de smukkeste steder på
jorden, hvis jeg havde penge og tiden var jeg taget derned igen med det
samme - det er en STOR oplevelse

god tur.

A. Knudsen

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 31-10-06 15:21

AK wrote:

> er det en dårlig ting?

Det tror jeg ikke, at det er. En dårlig ting.

> [...]
> og grotterne bag dem ) og det er ifølge mig de smukkeste steder på
> jorden, hvis jeg havde penge og tiden var jeg taget derned igen med det

Med divemike?

Jeg overvejer stadig - trænger til ferie, men ingen af mine normale
buddies har tid. Det har nu ikke afholdt mig tidligere.

-Ole

Fra : AK

Dato : 31-10-06 17:31

> Med divemike?

Nej Jeg tog mit Full Cave med Steve Gerrard www.steve-gerrard.com
perfekt kursus og rigtig hyggelig fyr

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 31-10-06 20:46

"Ole Michaelsen" <omic+usenet5@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skulle efter sigende (www.scubaboard.com) være ret ok.
>
> Afrejse fx den 12. november, hjemkomst den 22. november. Med cctravel.dk

Hej Ole.
Jeg kan ikke tage med desværre, men jeg har dykket med "Mike" og hans
"center", hvis der er noget du vil vide (han er jo dansk!).

Mvh Niels Hejnfelt

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 31-10-06 23:55

AK skrev:
> Hej,

> er det en dårlig ting?

Nej da, Den eneste dykning jeg har lavet der er i cenoterne. Det var
rigtigt, rigtigt godt.

Så tog jeg i havet da jeg nåede til Belize.

Jens Olsen

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 31-10-06 23:56