Store M
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 30-10-06 14:28

Nogen som har erfaring med dykkerskibet "Store M":

http://www.m24.nu/index.htm

/Sune

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 30-10-06 16:32

"Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har erfaring med dykkerskibet "Store M":

Næh men det virker også ret dyrt, der skal vel også en del penge til at
holde sådan et fartøj kørende.

Fra : Poul Olesen

Dato : 31-10-06 13:40

Jonas Lüttichau skrev den 30-10-2006 16:31:
> "Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Næh men det virker også ret dyrt, der skal vel også en del penge til at
> holde sådan et fartøj kørende.

Tja, 1000 Skr om dagen er vel ganske rimeligt. Det er ca. det jeg
normalt regner med for "live-abord" med helpension.

Jeg kender heller ikke skibet, men synes det lyder meget spændende.

MVH
Poul

Fra : Tom Poulsen

Dato : 31-10-06 18:47

Kanon så kan jeg godt hæve prisen og Havgus er 46 år nye, plus skibet er
bygget om i år efter en brand.

Mvh
Tom Poulsen (den rigtig)
www.havgus.dk

Fra : Poul Olesen

Dato : 01-11-06 09:06

Nu skal du lige huske på at det svenske penge og de åbentbart har en
ansat til at lave mad

MVH
Poul

Fra : Allan Jensen

Dato : 31-10-06 18:56

Det er et meget velholdt og velsejlende skib og samtidigt velegnet til
dykning. Jeg har været ombord et par gange, men må indrømme at jeg ikke har
været på dykkertur med "storeM". Jeg kender dog Peter og Eva og ved hvad de
står for.

De jeg har talt med som har sejlet med "storeM", har været meget begejstret.
Ikke bare indkvartering og dykning er i top, men er man til vragdykning ud
over det sædvanlige, er Peter også en af de få, som kan diske op med vrag
der næsten aldrig bliver dykket på.

God tur.
mvh. Allan Jensen
(nej jeg er ikke ansat)