Dykker søges til mindre opgave.
Fra : Lars@LHCom.dk

Dato : 04-10-06 20:20

Hej dykkerfolk (eller koldtvandssvømmer),

jeg har en 28 fods sejlbåd i Svanemøllen, som lige skal have en
hurtig omgang med en kost i vandlinien, inden jeg hiver den op, og det
er langt nemmere når den ligger i vandet, end på land.

Så hvis du vil tjene en god skilling på at hoppe i karret og bruge ½
time på lige at svømme rundt om skivet og med en stiv kost feje det
værste af vandlinien, må du meget gerne kontakte mig.

Mvh og på fporhånd tak

Lars@NemWeb.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 04-10-06 21:00

> jeg har en 28 fods sejlbåd i Svanemøllen, som lige skal have en
> hurtig omgang med en kost i vandlinien, inden jeg hiver den op, og det
> er langt nemmere når den ligger i vandet, end på land.

Det er måske et dumt spørgsmål, men hvorfor er det nemmere når båden
ligger i vandet?

/Jan

Fra : HKN

Dato : 06-10-06 22:13

> Det er måske et dumt spørgsmål, men hvorfor er det nemmere når båden
> ligger i vandet?

For det første fordi at der ikke går ret lang tid efter båden er kommet på
land, så sidder skidtet ret godt fast. For det andet, så løber vandet fra
børste/svamp lige ned af armen og ind på kroppen, fordi man står med armen
opad for at gøre vandlinien ren

Mvh
Henrik